دستگاه گنج یاب اورجینال

دستگاه گنج یاب اورجینال

با سلام خدمت تمام علاقه مندان و دوستداران کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره دستگاه گنج یاب اورجینال صحبت کنیم. در واقع آشنایی با یک دستگاه گنج یاب اورجینال می تواند آینده کاوش شما را برای همیشه تغییر دهد.

دستگاه گنج یاب اورجینال
دستگاه گنج یاب اورجینال

از همین رو؛ خرید یک فلزیاب اصل به مراتب کار مطمئن تری خواهد بود. ما در این مقاله این دستگاه ها را برای شما معرفی می کنیم و نکاتی که در این زمینه اهمیت دارد را مطزح خواهیم کرد. پس تا انتها با ما باشید.

دستگاه فلزیاب اصلی و تقلبی

دستگاه های دفینه یابی در سالهای اخیر وارد بازار شدند که اکثر آنها نمونه های غیر اصلی و تقلبی هستند. این دستگاه ها می توانند سرمایه ما را در خطر قرار دهند و در ضمن کارایی لازم را ندارند و با آنها به نتیجه نمی رسیم.

اما سوال اصلی این است که به چه شکل می توانیم دستگاه های اصلی را شناسایی کنیم؟ در پاسخ باید گفت دستگاه های طلایاب اصلی خصوصیات ویژه ای دارند که با نمونه های تقلبی تفاوت پیدا می کنند.

یکی از ویژگی دستگاه های اصلی این است که ما می توانیم این دستگاه ها را از کمپانی های معتبر خریداری کنیم. تفاوت خرید از کمپانی و اشخص حقیقی این است که کمپانی ها می توانند دستگاه های خودشان را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش ارائه کنند. ولی اشخاص نمی توانند این سرویس را به شما ارائه کنند.

دومین ویژگی دستگاه های اورجینال این است که کمپانی سازنده آنها را می فروشند. اگر دستگاهی تهیه کنید که خود آن کمپانی تولید نکرده باشد نمی توانید به ضمانت آن اعتماد کنید. در کمپانی باید ادعای خود را در تست اثبات کند و شما قبل از خرید باید از صحت دستگاه اطمینان حاصل کنید. پس اگر کسی از تست دستگاه سرباز زد، خرید نکنید.

کمپانی آی کا پی وی تمام دستگاه های خود را با ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش به همراه تست رایگاه قبل از خرید عرضه می کند. دستگاه های این کمپانی همگی تولید ایران هستند. البته برد آنها به صورت اختصاصی از کشور آلمان وارد می شود.

آشنایی با تعدادی از دستگاه های گنج یاب اورجینال

دستگاه هایی که در زیر مشاهده می کنید برخی از بهترین فلزیاب های ایرانی ساخت کمپانی آی کا پی وی هستند که می توانید همگی را با ضمانت و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب تهیه کنید.

  • گنج یاب ZICCO X2
  • طلایاب MobiFuture
  • فلزیاب TACHAR T1
  • دستگاه فلزیاب ANTARES
  • دفینه یاب AJM IMAGING
  • اسکنر LEOPARD 2000
  • گنجیاب RICHEL M-160
  • فلزیاب TESLA SCAN 777
  • البته این اسامی تنها تعدادی از دستگاه های حرفه ای در کمپانی آی کا پی وی می باشد. این کمپانی در حدود چهل مدل دستگاه با قیمت های متفاوت و قابلیت های گوناگون را به بازار ارائه کرده است.
دستگاه گنج یاب اورجینال
دستگاه گنج یاب اورجینال

کلاهبردان

متأسفانه امروزه دستگاه هایی به بازار آمده که هیچ پشتوانه ای ندارند. در واقع افرادی سود جو با سوء استفاده از نام دستگاه های خارجی اصلی، دستگاه های بی کیفیت و تقلبی را می فروشند. این دستگاه نه تنها ضمانتی ندارد. کیفیت لازم را هم ندارد.

در واقع اختلاف کیفیت این دستگاه ها با نمونه های اصلی مانند گوشی های معروف جهان و نمونه های تقلبی و غیر اصلی است. اما دستگاه های دفینه یاب غیر اصلی در بازار با قیمتی بالاتر از نمونه های اصلی هم به فروش می رسند و این در حالی است که هیچ کاربردی هم ندارند.

نتیجه گیری

همیشه قبل از خرید تحقیق کنید. هر اندازه تحقیق کنید به موفقیت نزدیکتر می شوید. برای مشاوره رایگان هم می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا بهترین دستگاه را به شما معرفی کنند. در نهایت امیدواریم که خواندن این مقاله در موفقیت شما موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید