دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری

از دوران گذشته تا به حال؛ مردم به دنبال پیدا کردن گنجینه های دفن شده در زیر خاک هستند. در گذشته امکانات و ابزار های امروزی وجود نداشت و به همین دلیل پیدا کردن دفینه ها فعالیتی بسیار سخت بوده است. اما با کمک علم و تکنولوژی امروزه دستگاه هایی با قابلیت های بسیار پیشرفته روی کار آمده اند. تا به کاوشگران کمک کنند تا به راحتی هر چه تمام تر بتوانند اهداف فلزی و ارزشمند مورد نظر خود را در زیر زمین را پیدا کنند. یکی از سیستم هایی که در این زمینه بسیار کاربری بوده و کاوش را بسیار آسان کرده است ، دستگاه گنج یاب تصویری می باشد.

دستگاه گنج یاب تصویری
دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری چیست :

گنج یاب تصویری یک اسکنر فوق حرفه ای بوده که می تواند با استفاده از نرم افزار visualizer 3d تصاویری زنده از فلزات دفن شده، حفره ها، تونل ها ( حتی در صورت پر بودن )، اتاقک، تابوت، مقبره، مزار و ساختار های زیر زمینی را در عمق نهایتا 20 متری در اختیار اپراتور قرار دهد. این دستگاه ها میدان های مغناطیسی (یونیزه) ایجاد شده توسط فلزات قدیمی در زیر زمین را دریافت و با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر سه بعدی به تصویر مبدل خواهند ساخت. با روشن کردن دستگاه و تنظیم آن می توان فیلمی زنده از زیر زمین را مشاهده کرد. البته باید دقت داشته باشید این ویژگی شامل تمامی دستگاه ها نبوده و برخی از سیستم های حرفه ای از آن بهره برده اند. سیستم های تصویری از سنسور های مگنومتر یا جی پی آر برای تصویری برداری استفاده می کند.

قابلیت های گنج یاب های تصویری :

  • فیلم برداری زنده از فلزات قدیمی و ساختار های زیر زمین
  • تصویر برداری و ذخیره سازی اطلاعات بدست آمده
  • اسکن کامل منطقه به منظور تفهیم بهتر آن و دریافت نتایج بهتر
  • کشف فلزات قدیمی بدون خطا و اشتباه
  • کشف راهرو ها، تونل ها و راه های ورودی بدون حفاری
  • امکان تهیه تصویر سه بعدی از مکان های شده
  • دسترسی به عمق بیش از ۲۰ متری جهت کشف فلزات قدیمی
  • شناخت و تفکیک انواع فلزات و مدت زمان دفن آنها

از کجا گنج یاب بخریم ؟

برای خرید دستگاه های فلزیاب این روزها کاوشگران؛ با دامنه انتخاب های زیادی رو به رو می باشند. اما بهترین خرید آن است که از مراکز معتبر فروش فلزیاب صورت گرفته باشد. در این مراکز شما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه ای مناسب ترین دستگاه را برای خود تهیه کنید. برای خرید بهترین گنج یاب ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت آی کا پی وی با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید