شرکت فلزیاب لورنز آلمان

شرکت فلزیاب لورنز آلمان

شرکت فلزیاب لورنز آلمان

معرفی شرکت فلزیاب لورنز آلمان

سال های می باشد که نام فلزیاب LORENZ را به عنوان یک تولید کننده نمونه در زمینه فلزیاب شنیده اید. این کمپانی آلمانی در حدود 30 سال می باشد که در ساخت انواع فلزیاب و طلایاب فعالی دارد و در حقیقت یک کارگاه تحقیقاتی و تولیدی می باشد. در طول دوره فعالیت خود این شرکت محصولات زیادی ارائه نداده است و تلاش خود را بیشتر در ارائه فلزیاب پیشرفته گذاشته تا تنوع محصول.

شرکت فلزیاب لورنز واقع در هانوفر، مرکز ایالت فدرال نیدرزاکسن (ساکسونی سفلا) می باشد. شرکت فلزیاب LORENZ یکی از معروف ترین شرکت های سازنده انواع فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب و فلزیاب امنیتی می باشد. محصولات شرکت فلزیاب لورنز آلمان از بیشترین محبوبیت در میان کاوشگران برخوردار بوده و در عین حال دارای بیشترین کیفیت و دقت می باشد.

شرکت فلزیاب لورنز آلمان

برخی از محصولات شرکت فلزیاب LORENZ

فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1

قیمت فلزیاب لورنز در بازار :

فلزیاب لورنز یکی از دستگاه هایی می باشد که در بین کاوشگران داخلی از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد. همان طور که مطلع هستید فلزیاب های خارجی برای ورود به بازار داخلی دارای ممنوعیت های قانونی می باشد و همین امر باعث شده تا قیمت آن نسبت به قیمت شرکت تولید کننده بسیار افزایش یابد. مثلا قیمت فلزیاب لورنز زد وان در مارکت های اروپایی بین 7000 تا 7200 دلار به فروش می رسد. همچنین قیمت DEEPMAX X6 نیز بین 7800 تا 8000 دلار می باشد. بنابراین با ورود به بازار داخلی قیمت بسیار بالا می رود و با توجه به تغییرات لحظه ای قیمت ارز(دلار) در بازار داخلی ، قیمت فلزیاب های خارجی نیز متغییر می باشد. برای اطلاعا از قیمت دقیق دستگاه های خارجی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خرید فلزیاب لورنز

جهت خرید محصولات شرکت فلزیاب لورنز در دفتر فروش فلزیاب در تهران به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و تحویل به شرط اورجینال بودن می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید