طلایاب حرفه ای اصل

طلایاب حرفه ای اصل

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان به کاوشگری امروز قصد داریم درباره طلایاب حرفه ای اصل صحبت کنیم. اما پیش از شروع و شناخت طلایاب حرفه ای اصل، باید دستگاه های طلایاب را بشناسیم و ملاک های اصلی بودن آن را بررسی کنیم.

طلایاب

مراکز معتبر فروش فلزیاب در کشور ما زیاد نیست. شما لازم است که قبل از اقدام به خرید این دستگاه ها را بشناسید. در واقع دستگاه طلایاب، فلزیابی است که می تواند طلا را در عمق های متفاوت شناسایی کند. این دستگاه به صورت جداگانه، فرکانس های طلا را به زمین ارسال می کند و باز گشت آن را محاسبه می کند. و با این کار می تواند طلا را در عمق زمین شناسایی کند.

طلایاب حرفه ای اصل
طلایاب حرفه ای اصل

طلایاب حرفه ای

دستگاه های فلزیاب که می توانند طلا را کشف کنند یا مجهز به سیستم وی ال اف هستند یا پالسی. این دو سیستم از طریق تکنولوژی القای مصنوعی فرکانس، می توانند هر فلزی را در زیر سطح زمین شناسایی کنند.

اما تفاوت عمده این دو سیستم در عمق کاوش آنهاست. دستگاه های وی ال اف نهایتأ می توانند تا عمق دو متر کاوش کنند و برای کاوش های حرفه ای طراحی نشده اند. اما دستگاه های پالسی در عمق بالا تر از چهار متر هم به راحتی کاوش می کنند. و این دستگاه ها می توانند طلایاب های حرفه ای باشند.

البته پالسی بودن دستگاه نکته مهمی است اما برای اینکه شما یک دستگاه حرفه ای داشته باشید نیاز به سیستم های دیگری هم دارید. سیستم تفکیک فلزات که می تواند طلا، نقره، مس، مفرق، آهن و سایر فلزات را به تفکیک نشان دهد در دستگاه شما الزامی است.

همچنین دستگاهی که تهیه می کنید باید حتمأ بالانس باشد. این دستگاه ها از بالانس اتوماتیک یا دستی بهره می برند و می توانند جلوی بوق های خطا را بگیرند. و به راحتی کاوشگر را به نتیجه دلخواه برسانند.

از کجا می توان یک فلزیاب اورجینال خریداری کرد؟

برای خرید دستگاه های فلزیاب اصل مسلما باید به کمپانی های معتبر فلزیابی مراجعه کنید. اما چگونه می توان یک کمپانی معتبر پیدا کرد؟ برای یافتن یک کمپانی خوب و محصولات با کیفیت؛ باید حتما دارای تجربه بود و کمپانی های مختلف را شناخت.

البته جستجو در اینترنت و تحقیق از سایر کاوشگران نیز می تواند مفید واقع گردد. اما برای سهولت کار شما یک کمپانی معتبر و مطمئن را برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم. کمپانی آی کا پی وی نامی است که می توان به آن اطمینان کامل کرد.

چرا که این مجموعه موفق بیش از 25 سال سابقه در این عرصه دارد. از این رو طی این سال ها با تلاش نام و لیاقت خود را به اثبات رسانده است. از طرفی تمامی محصولات این مجموعه به همراه تست در مکان های طبیعی و آموزش رایگان به فروش می رسد.

قابلیت های یک طلایاب اورجینال در بهترین حالت

خصوصیات ذکر شده در این قسمت را به خاطر داشته باشید تا بتوانید به راحتی یک دستگاه حرفه ای را از نمونه های مشابه آماتور تفکیک کنید. تمام دستگاه های کمپانی آی کا پی وی ویژگی های زیر را دارند و می توانید آنها را با تست، خریداری کنید.

  • عمق کاوش بالای 5 متر
  • حذف ذرات مزاحم
  • ثبات و پایداری خوب
  • سازگاری با انواع خاک ها
  • ارائه نتایجی دقیق
  • تشخیص عمق هدف
  • تشخیص نوع هدف
  • قابلیت بالانس اتومات
  • قابلیت نادیده گرفتن اهداف مزاحم

خرید طلایاب حرفه ای با کمترین قیمت

برای خرید دستگاه های طلایاب و فلزیاب اصل با مناسب ترین قیمت؛ به همراه گارانتی و ضمانت نامه اصل بودن کالا به همراه سند معتبر می توانید همه روزه با کارشناسان ما در تماس باشید.

09120043750-09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید