طلایاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای

طلایاب حرفه ای یکی از گزینه هایی می باشد که هر کاوشگری می تواند با بهره مندی از آن ها به اهداف خود دست پیدا کند. اما با شرایطی که بازار داخلی دارد خیلی از افراد قادر به تهیه دستگاه فلزیاب مورد نظر خود نیستند. شاید برایتان سوال پیش آید که یک گنج یاب حرفه ای چه قابلیت ها و  ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا شرکت فلزیابی قابل اعتمادی برای خرید دستگاه وجود دارد؟ همان طور که می دانید دستگاه های زیادی در بازار داخلی وجود دارند ، اما همۀ آن ها کارایی لازم برای کاوش را ندارند یا مناسب برای نوع کاوش شما نیستند. زیرا هر دستگاهی برای شرایط کاوش خاصی طراحی شده است.

طلایاب حرفه ای
طلایاب حرفه ای

ویژگی های یک طلایاب حرفه ای :

  • دارای قابلیت تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش باشد.
  • مجهز به سیستم بالانس اتوماتیک یا دستی باشد.
  • دارای عمق کاوش بالای 4 متر در شرایط مختلف محیطی
  • قابلیت حذف ذرات ، نویز و آلودگی های محیطی را داشته باشد.
  • از ثبات و عملکرد پایداری برخوردار باشد.
  • دارای قابلیت نقطه زنی دقیق هدف باشد.

معتبرترین مرکز فروش فلزیاب :

یکی از دلایلی که باعث می شود کاوشگران نسبت به دستگاه های فلزیاب داخلی بی اعتماد شوند ، فعالیت افراد سودجوء و کلاهبردار در بازار داخلی می باشد که با فروش فلزیاب جعلی و تقلبی از کاوشگران زیادی کلاهبردای می کنند. برای اینکه در دام این افراد نیوفتید حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید و به هیچ وجه از شخص دستگاه نخرید. شرکت فلزیاب آی کا پی وی یکی از بزرگترین و معبرترین تولید کنندگان انواع سیستم های فلزیابی در ایران می باشد که دو دهه سابقه فعالیت قانونی دارد و تمامی محصولات آن دارای گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع فلزیاب می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره 09917579030 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب آی کا پی وی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید