فروش دستگاه فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب در ایران به دلیل غیر قانونی بودن استفاده از این دستگاهها بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی، دارای پیچیدگی ها و معضلات خاص خود است. از طرفی استقبال زیاد از این دستگاه ها زمینه را برای حضور انواع دستگاه های فلزیاب تقلبی در بازار فراهم کرده است. شاید سوالی که برای هر کاوشگری پیش بیاید این است که ” از کجا فلزیاب اصل بخریم ؟ “ پاسخ به این سوال بسیار ساده است: از شرکت های معتبر و دارای مجوز فروش فلزیاب در ایران. فلزیاب ها را به دلیل حساسیت های زیادی که دارند باید حتما از محل هایی خریداری کنیم که مجوز های لازم را داشته باشند و محصولات آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد. در نهایت حتما باید دقت داشته باشید که از خرید فلزیاب دست ساز و دست دوم خودداری کنید.

فروش دستگاه فلزیاب
فروش دستگاه فلزیاب

نکات مهم پیش از خرید دستگاه فلزیاب:

  • هنگام تست دستگاه فلزیاب بدون دخالت فروشنده فلز مورد نظر خود را در زمین به طور ثابت قرار داده و سپس از فاصله ای دور کویل فلزیاب را برای شناسایی فلز حرکت دهید.
  • ترجیحا زمین تست فلزیاب را خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید فروشندگان از محل های از پیش حفر شده و آماده خودشان برای تست فلزیاب استفاده نمایند.
  • در زمان تست فلزیاب دقت بفرمایید فلز مورد نظر را در کنار صخره نگذارید و حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند.
  • به هیچ عنوان اجازه ندهید فروشنده ، فلزیاب را فقط با کویل بزرگ (یک در یک) تست کند، زیرا نقش اصلی و اساسی را در شناسایی هدف های کوچک و مهم؛ کویل کوچک ایفا می کند.
  • دقت داشته باشید که حتما دستگاه مورد نظر شما دارای قابلیت نقطه زنی دقیقی باشد و این موضوع را حتما تست کرده و در عمل؛ عملکرد آن و میزان دقت آن را مشاهده نمایید.

فروش گنج یاب با گارانتی معتبر :

شرکت IPKV یکی مراکز معتبر فروش فلزیاب در ایران می باشد. این مجموعه دارای انواع فلزیاب های تصویری ، فلزیاب پالسی و فلزیاب آنتن راداری می باشند که همه آنها با تست در مکان مورد نظر خریدار تست شده و با باعت عملکرد بسیار عالی به فروش می رسند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. برای مشاهده لیست قیمت به همراه قابلیت ها و کارایی محصولات این شرکت؛ می توانید به صفحه لیست قیمت فلزیاب مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید فلزیاب؛ می توانید همه روزه با کارشناسان ما با شماره 09917579030 تماس گرفته و مشاوره های حرفه ای را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید