فروش فلز یاب ایرانی

فروش فلز یاب ایرانی

فروش فلز یاب ایرانی

دستگاه های فلز یاب ایرانی دارای فروش نسبتا کمی نسبت به دستگاه های فلزیاب خارجی میباشند. این موضوع به دلیل, تصور و اعتقاد بر این موضوع میباشد که دستگاه های خارجی دارای قابلیت ها و کیفیت بیشتری می باشند. در برخی موارد شاید این موضوع صحت داشته باشد اما در بحث دستگاه های فلزیاب؛ این عقیده کاملا غلط می باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که می توان برتر بودن سیستم های کاوش خارجی را رد کرد؛ سیستم کاوش آنها می باشد. فلزیاب های خارجی با استفاده از سیستم کاوش وی ال اف طراحی می شوند. این سیستم قابلیت این را فراهم میکند که کاوشگران قادر باشند سطح زمین و نهایتا تا عمق 1/5 متری زمین را به راحتی کاوش کنند. یکی از ویژگی های این دستگاه ها که باعث شده است تا بسیار محبوب گردد؛ قابلیت و قدرت تفکیک بالا در عمق های کم و سطح زمین میباشد.

فروش فلز یاب ایرانی
فروش فلز یاب ایرانی

کیفیت فروش فلز یاب ایرانی

یکی از بزرگتری موانعی که برای فروش خوب دستگاه های فلزیاب وجود دارد؛ موضوعی می باشد که در سطر های بالا بیان کردیم. اعتقاد اشتباه کاوشگران ایرانی مبنی بر قدرت بالای دستگاه های فلزیاب خارجی؛ باعث شده است تا در فروش محصولات ایرانی اثر منفی داشته باشد. اما موضوعی که کاوشگران ایرانی نمی دانند و فروشندگان محصولات خارجی نیز به دلیل سود بیشتر در فروش محصولات خارجی اشاره ای به آنها نمی کنند؛ عدم کارکرد صحیح سیستم کاوش وی ال اف در خاک های معدنی می باشد.

این سیستم کاوش در خاک هایی که دارای املاح معدنی می باشد؛ عملکرد صحیح و خوبی ندارند. از طرفی این سیستم ها برای کاوش در عمق 1/5 متری طراحی شده اند که کاملا عدم توانایی آنها در دفینه یابی در کشور ما را نمایان می کند؛ چرا که دفینه ها و گنجینه های موجود در کشور در عمق های بالای 3 متر قرار دارد. به همین دلیل حتما باید از محصولات ایرانی برای موفقیت در گنج یابی استفاده کنید.

برخی از محصولات ایرانی 

  • فلزیاب RICHEL M-40,
  • فلزیاب ZICCO X2,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب DERAK 110,
  • فلزیاب COBRA XS

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید