فروش لوپ فلزیاب

فروش لوپ فلزیاب به صورت عمده

فروش لوپ فلزیاب به صورت عمده

لوپ فلزیاب : 

لوپ فلزیاب را می توان یکی از مهمترین اجزای یک دستگاه فلزیاب در نظر گرفت. تشخیص فلزات زیر زمین در هنگام کاوش بر عهده کویل می باشد یعنی اولین قسمت یک فلزیاب که با فلز در ارتباط است لوپ می باشد. لوپ ها دارای مدل های مختلفی می باشند و از پیکربندی های متفاوتی در برخوردار هستند. یکی از عوامل اصلی در افزایش عمق کاوش فلزیاب ، لوپ است. سایز و شکل کویل ها در کاهش یا افزایش عمق تاثیر گذار هستند. کویل های بزرگ دارای عمق کاوش بالایی هستند و کویل های کوچک عمق کاوش کم ولی از دقت و حساسیت بهتری برخوردار هستند.

فروش لوپ فلزیاب
فروش لوپ فلزیاب

نحوه کار کویل ها :

در حالت معمول یک کویل دارای دو سیم پیج می باشد که یکی وظیفه ارسال سیگنال (سیم پیچ فرستنده) و دیگری وظیفه دریافت (سیم پیچ گیرنده). وقتی که فلزیاب روشن می شود سیم پیچ فرستنده یک میدان مغناطیسی را در محیط اطراف ایجاد میکند. وقتی که یک جسم مغناطیسی با این میدان مغناطیسی ایجاد شده برخورد میکند باعث ایجاد یک اعوجاج در میدان مغناطیسی میشود که سیم پیچ گیرنده این اعوجاج را تشخیص میدهد و سیگنال هشداری را به پنل کنترل اصلی میفرستد.

فروش لوپ فلزیاب به صورت عمده :

باید توجه داشته باشید که کویلی که می خواهید خریداری کنید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد زیرا کویل های هرنوع فلزیابی مخصوص ان می باشد. شرکت IKPV نیز یکی از تولید کنندگان کویل فلزیاب است که انواع لوپ 25 ، لوپ 35 ، لوپ 45 و لوپ 55 را با بهترین کیفیت و کارایی به بازار عرضه می کند. این شرکت لوپ های تولیدی خود را به صورت تکی و عمده به فروش می رساند. انتخاب لوپ مناسب و با کیفیت می تواند دقت فلزیاب و عمق کاوش آن را افزایش دهد. برای خرید لوپ مورد نظر خود می توانید با کارشناسان فروش ما به شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 09917579030  _  09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید