فروش گنج یاب حرفه ای

فروش گنج یاب حرفه ای

سلام خدمت همراهان عزیز، در این مقاله قصد داریم درباره فروش گنج یاب حرفه ای صحبت کنیم. در واقع این مطلب از چند جهت قابل بحث است. یکی دستگاه های حرفه ای با دستگاه های آماتور چه تفاوتی دارند. و نکته دیگر این است که فروش گنج یاب حرفه ای از چه راهی امکان پذیر است و ما از کجا می توانیم یک دستگاه حرفه ای با قیمت مناسب تهیه کنیم. پس با ما همره باشید تا در این مقاله این موضوعات را بررسی کنیم.

فروش گنج یاب حرفه ای
فروش گنج یاب حرفه ای

ویژگی های یک دستگاه گنج یاب حرفه ای :

اولین نکته این است که یک دستگاه حرفه ای چه ویژگی هایی دارد و چه تفاوت هایی با دستگاه آماتور دارد. مهمترین خصوصیت یک دستگاه دفینه یاب حرفه ای این است سیستم مادر آن پالسی باشد. در کل دستگاه های فلزیاب مجهز به یکی از دو سیستم پالسی یا وی ال اف هستند.

سیستم وی ال اف نمی تواند عمق بالاتر از دو متر را پوشش دهد اما دستگاه های پالسی می توانند در عمق بالاتر از چهار متر را به راحتی کاوش کنند. پس دستگاه شما باید سیستم پالسی داشته باشد.

دومین نکته ثبات دستگاه است. بدین منظور دستگاه ما باید محهز به سیستم بالانس اتوماتیک یا دستی باشد. در این سیستم دستگاه بوق های خطا را نمی زند. وزن سبک هم از نکات مهم است چون حمل فلزیاب می تواند کار طاقت فرسایی باشد پس دستگاه شما باید سبک باشد.

به صورت خلاصه می توانیم خصوصیات دستگاه های حرفه ای را به صورت زیر هم بیان کنیم.

  • عمق کاوش بیش از ۳ متر
  • ثبات و پایداری خوبی داشته باشد
  • درصد خطای پایینی داشته باشد
  • هر دو مد بالانس اتوماتیک و دستی را داشته باشد
  • دارای وزن سبک برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت ارائه تصویر از اهداف زیر زمین
  • سیستم نقطه زنی دقیق
  • تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش
  • کویل با سایز های مختلف برای مکان های مختلف کاوش داشته باشد
  • دارای حساسیت و دقت بالایی باشد.

نحوه انتخاب یک گنج یاب حرفه ای :

سوال اینجاست که چگونه یک دستگاه مناسب را خریداری کنیم و در آینده به مشکل بر نخوریم؟

هر کاوشگری به دنبال یک سری قابلیت های خاص در دستگاهی است که می خواهد خریداری کند. . خرید یک دستگاه گنج یاب باید با توجه به نیاز شما انجام شود باید ببینید بیشتر در چه مکان هایی می خواهید کاوش کنید تا بر اساس آن یک دستگاه مناسب انتخاب کنید.

دستگاه های زیادی در بازار وجود دارند اما کدام یک ممناسب شماست. اگر به دنبال کاوش گنج و دفینه و مقبره و … هستید حتما از یک دستگاه گنج یاب پالسی استفاده کنید و سیستم Vlf خریداری نکنید. در هنگام خرید حتما به موارد گارانتی و خدمات پس از فروش هم دقت کنید.

مرکز فروش معتبر گنج یاب حرفه ای :

خرید دستگاه های بی کیفیت از افراد ناشناس می تواند سرمایه شما را به راحتی به خطر بیاندازد. توصیه ما این است که از کمپانی های معتبر خرید کنید. شرکت فلزیابی آی کا پی وی بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش گنج یاب حرفه ای در ایران می باشد که دارای انواع فلزیاب و گنج یاب پالسی، آنتن راداری ، اسکنر تصویری ، مگنومتر می باشد. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش می باشد.

نتیجه گیری

در نهایت فروش گنج یاب حرفه ای تنها در کمپانی های معتبر انجام می شود. ما می توانیم به راحتی تضمین کنیم که دستگاه های بی کیفیت به هیچ وجه نمی توانند کمکی به کاوشگران برسانند.

جهت مشاوره رایگان با متخصصین کمپانی آی کا پی وی به شماره های زیر تماس بگیرید

09917579030-09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید