فلزیاب ایرانی اصل

فلزیاب ایرانی اصل

فلزیاب ایرانی اصل

با سلام به شما کاوشگران و بازدیدکنندگان. در این مقاله می خواهیم به موضوع مهم خرید فلزیاب ایرانی اصل بپردازیم. همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب به دو دسته فلزیاب خارجی و ایرانی تقسیم می شوند. بسیاری از کاوشگران مشتاق خرید دستگاه های خارجی هستند. اما از کارکرد و قدرت دستگاه های آن ها و دستگاه های ساخت داخل اطلاع دقیقی ندارند. با ما با بررسی این موضوع همراه باشید.

فلزیاب ایرانی اصل
فلزیاب ایرانی اصل

کارکرد فلزیاب ایرانی اصل

دستگاه های فلزیاب خارجی دارای سیستم کاوش وی ال اف می باشد. این دستگاه ها دارای قدرت تفکیک بالا در عمق های پایین 1 متر تا کمتر می باشد. از این دستگاه ها برای سکه یابی استفاده می کنند. همان طور که می دانید سابقه و تاریخچه پیدایش کشور های اروپایی؛ بسیار کم می باشد. از این رو دارای دفینه نمی باشند. به همین دلیل سیستم وی ال اف بسیار مناسب برای این هدف می باشد.

اما در کشور ما که دارای سابقه طولانی و چند هزار ساله می باشد؛ دفینه ها به دلایل مهمی همانند فرسایش خاک؛ در اعماق بالایی قرار می گیرند. به همین دلیل؛ کاوش با فلزیاب های خارجی که دارای سیستم های کاوش وی ال اف می باشند؛ نتیجه مثبتی را به دنبال نخواهد داشت. در ایران؛ برای این کاوش؛ از سیستم پالسی استفاده می شود. همان طور که می توان حدس زد؛ مهم ترین قابلیت این سیستم ها؛ عمق کاوش بالا می باشد.

ارزش خرید گنج یاب ایرانی

کاوشگران از موضوعات یاد شده در سطر های بالا؛ بی اطلاعند. به همین دلیل؛ تمایل زیادی در استفاده از سیستم های خارجی در آن ها دیده می شود. در صورتی که این دستگاه ها علاوه بر این که به دلیل استفاده از ارز؛ دارای قیمت های بالایی می باشند؛ دارای کاربرد نیز نمی باشند. از این رو به دلیل علاقه کاوشگران بسیاری از فروشندگان اقدام به فروش محصولات داخلی خود تحت عنوان فلزیاب خارجی کرده و اقدام به کلاه برداری می کنند.

برخی از فلزیاب های داخلی با کیفیت

  • فلزیاب AJM 13300،
  • فلزیاب ZICCO X1،
  • فلزیاب COBRA ION،
  • فلزیاب RICHEL M-40،
  • فلزیاب AUR 370،
  • فلزیاب TACHAR T1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید