فلزیاب با گارانتی معتبر

فلزیاب با گارانتی معتبر

فلزیاب با گارانتی معتبر

یکی از مسائل مهمی که در خرید دستگاه های الکترونیکی به ویژه فلزیاب ها باید به آن توجه کنید داشتن گارانتی معتبر می باشد. سوالی که برای برخی از کاوشگران پیش می آید این می باشد که تفاوت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش چیست؟ چه شرکت هایی برای محصولات خود گارانتی معتبر ارائه می دهند. آیا فلزیاب های خارجی نیز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؟ برای کاوشگران بسیار مهم است که فلزیابی که خریداری می کنند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا در زمانی که مشکلی برای دستگاه پیش می آید بردون نگرانی تعمیر یا تعویض نمایند.

فلزیاب با گارانتی معتبر
فلزیاب با گارانتی معتبر

گارانتی معتبر یا خدمات پس از فروش : 

بسیاری از کاوشگران در درک درست و تفاوت خدمات پس از فروش و گارانتی محصول دچار اشتباه می شوند. در روابط بازرگاني و خريد و فروش، وارانتي يا گارانتي تعهدي است که فروشنده در مقابل محصول يا خدماتي ارائه مي کند، و معمولا متعهد مي شود در صورت برآورده نشدن ادعاي خود، حاضر به تعمير يا تعويض کالا خواهد شد. نقض عهد زماني اتفاق مي افتد که اين تعهد اجرا نشود، يعني محصول آن اشکالي داشته باشد و يا مطابق ميل يا انتظار خريدار نباشد.

موارد زیر باعث ابطال گارانتی می شود :

  • وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  • نداشتن اعتبار درج شده روی کارت گارانتی
  • دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  • وجود آثار دستکاری بر روی قطعه

خدمات پس از فروش به کلیه اموری که شرکت پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدمت و یا خدماتی که خریداری کرده بودند انجام می دهند. خدمات پس از فروش کالا و خدمت، نه تنها ضامن بقا و تداوم تولید کنندگان است، بلکه یکی از مهم ترین عوامل موثر برای رقابت در بازار جهانی است.

فروش فلزیاب با گارانتی معتبر :

یکی از مراکز فروش فلزیاب در ایران شرکت IKPV می باشد که به واسطه دو دهه فعالیت مستمر و مشتری مدار در بین کاوشگران به خوبی شناخته شده است. هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت و کارامد می باشد. فلزیاب IKPV در طول این سال ها فعالیت انواع سیستم آنتن راداری ، فلزیاب تصویری ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب پالسی را با بهترین کیفیت طراحی و به مشتریان خود عرضه کرده است.

شرایط ضمانت و گارانتی محصولات IKPV :

  • محصولات IKPV دارای 10 ماه گارانتی تعویض یا تعمیر می باشد؛ تعمیرات غیر مجاز باعث ابطال گارانتی می شود
  • تمام محصولات IKPV شامل ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش می باشند
  • تست فلزیاب و آموزش برای یک بار در زمان خرید انجام می شود
  • دستگاه به هیچ وجه تعویض نخواهد شد مگر این که توسط خدمات پس از فروش غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود
  • محصولات در برابر صدمات فیزیکی، آب خوردگی، استفاده از مواد شوینده و لوازم غیر استاندارد که مورد تایید شرکت نباشد مشمول گارانتی نمی باشد
  • در صورت دستکاری و یا پاک شدن شماره سریال از روی دستگاه و کارت ضمانت، دستگاه از گارانتی خارج خواهد گردید
  • صدمات ناشی از نوسانات برق و شک های برق به هیچ وجه شامل گارانتی نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید