فلزیاب بوقی ایرانی

فلزیاب بوقی ایرانی

با سلام خدمت تمام دوستان و همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم درباره فلزیاب بوقی ایرانی صحبت کنیم. این موضوع را باید از چند منظر بررسی کنیم یکی این است که دستگاه های بوقی چه تأثیری در کاوشگری دارد یکی این است که فلزیاب بوقی ایرانی چه تفاوتی با نمونه های خارجی دارد. پس با ما همراه باشید.

فلزیاب بوقی ایرانی

مطلبی که همواره در تمامی اماکن و سایت ها مشاهده می کنیم؛ این است که حتما برای دفینه یابی و تجربه موفقیت در آن؛ از دستگاه فلزیاب و گنج یاب استفاده کنید. این موضوع به طور حتم صحت دارد. اما این که آیا با استفاده از هر نوع دستگاه فلزیابی موفقیت حاصل خواهد شد یا خیر؛ یک سوال مهم و کاملا بجا می باشد. به این پرسش و موضوع مهم؛ کمتر پرداخته شده است. مطرح کردن این موضوع و البته مشخص کردن و راهنمایی کامل در این رابطه؛ می تواند تاثیرات مثبت زیادی در تجربه یک کاوش موفق داشته باشد. در تمامی دنیا سیستم های کاوش دارای انواع مختلف و البته با برند های گوناگون و زیادی می باشد. در کشور ما به دلیل عمق کاوش بالا تر و اهداف قدیمی تر  کهن تر؛ سیستم های به مراتب بیشتر و قدرتمند تری وجود دارد. فلزیاب بوقی ایرانی؛

فلزیاب بوقی ایرانی
فلزیاب بوقی ایرانی

یکی از همین سیستم ها و محصولات کاوشی می باشد که می توان از آن یکی از بزرگترین عاملین موفقیت کاوشگران نام برد. در ساخت این دستگاه ها و فلزیاب هایی که از این سیستم پیروی می کنند؛ از سیستم کاوش پالسی استفاده می شود. از این رو این ابزار ها می تواند تا حد زیادی در دستیابی به اهداف موثر باشند. چرا که سیستم های پالسی دارای عمق کاوش بالا و همچنین قابلیت سازگاری بالایی با اهداف مختلف و مکان های مختلف دارند.

برخی از فلزیاب های بوقی ایرانی

  • فلزیاب PV 5000
  • طلایاب DERAK 101
  • گنج یاب DERAK 102
  • دفینه یاب TORNADO
  • سکه یاب SNM
  • فلزیاب AJM BUGLE
  • طلایاب COBRA XS

مزیت استفاده از دستگاه های ایرانی

همان طور که در تمامی سایت ها و فروشگاه ها؛ البته معتبر آنها؛ مشاهده می شود؛ همواره کاوشگران به خرید و استفاده از دستگاه های گنج یاب ایرانی تشویق می شوند.  دلیل این موضوع چیست. این سوال ممکن است ذهن بسیاری از کاوشگران را به خود مشغول کند. این موضوع زمانی پر رنگ تر نیز خواهد شد که فرد از وجود دستگاه های فلزیاب خارجی مطلع شود. در این صورت به طور حتم بر این باور خواهد بود که دستگاه های فلزیاب خارجی دارای کیفیت بالاتری می باشند. ممکن است از نظر کیفی و متریال بکار رفته شده این موضوع در برخی موارد تا حدی صحیح نیز باشد. اما باید بدانید که کیفیت ساخت تمامی موارد مهم در این زمینه نمی باشد.

مهم ترین و موثر ترین نکته در دستگاه های فلزیاب؛ سیستم کاوش آنها می باشد. این موضوع تا حدی دارای اهمیت می باشد که در صورت استفاده از یک دستگاه فلزیاب با سیستم کاوش نا مناسب؛ دستیابی به هدف ممکن نخواهد بود. فلزیاب های خارجی به دلیل عمق کم اهداف و نوع خاک آنها؛ از سیستم هایی استفاده و تبعیت می کنند که به طور کامل با کشور ما سازگار نمی باشند. از این رو حتی در صورت استفاده از جدید ترین و قوی ترین دستگاه های فلزیاب خارجی نیز؛ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت استفاده از فلزیاب های با کیفیت ایرانی می تواند هر کاوشگری را به نتیجه برساند. یکی از مشکلات اصلی درباره دستگاه های خارجی این است که ورود قانونی این دستگاه ها در ایران امکان پذیر نمی باشد و اگر دستگاهی هم وارد شود نمی توانیم از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه های آن بهره ببریم.

اما دستگاه هایی که توسط کمپانی های معتبر ایرانی مانند آی کا پی وی تولید می شوند همگی دارای ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش می باشند. شما می توانید این دستگاه ها را با تست رایگان قبل از خرید بررسی کنید و بعد آنرا تهیه کنید

چهت مشاوره رایگان با کارشناسان آی کا پی وی می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید