فلزیاب تصویری نقطه زن

فلزیاب تصویری نقطه زن

فلزیاب تصویری نقطه زن

فلزیاب تصویری چیست :

فلزیاب تصویری به خاطر قابلیت ها و توانایی هایی که در کشف اشیاء دفن شده دارد، امروزه به یکی از پرکاربردترین دستگاه های فلزیابی تبدیل شده است. در مقاله های قبلی در مورد اینکه فلزیاب تصویری چیست ، قیمت فلزیاب تصویری و فلزیاب تصویری آمریکایی و اینکه چرا باید فلزیاب تصویری بخریم صحبت کردیم. اما در مقاله قصد داریم در مورد دستگاه های تصویری نقطه زن صحبت کنیم. به طور کلی نقطه زن به دستگاهی گفته می شود که توانایی تشخیص محل دقیق اهداف را داشته باشد و کاوشگر حفاری اضافی جهت کشف هدف نداشته باشد. 

"<yoastmark

آشنایی در مورد دستگاه های نقطه زن :

در زمینه فلزیابی دو نوع نقطه زن داریم. نوع اول نقطه زن های دستی یا Pinpointer ها می باشند. این دستگاه ها دارای اندازه کوچکی هستند که به عنوان فلزیاب کمکی استفاده می شوند و از قیمت پایینی نیز برخودار هستند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست 5 فلزیاب نقطه زن برتر 2019 نگاهی بندازید. اما نوع دوم دستگاه های فلزیابی هستند که خود قابلیت نقطه زنی دارند و اپراتور می تواند به راحتی با انجام تنظیمات نقطه زنی را انجام دهد.

فلزیاب تصویری نقطه زن :

دستگاه تصویری نقطه زن میتواند اطلاعات دریافتی از زیر زمین را پس از پردازش به صورت تصویر و ویدئو بر روی لپ تاپ ، تبلت و یا گوشی موبایل نمایش دهد. این دستگاه که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد.همه این کارها باعث میشود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید