فلزیاب حرفه ای با گارانتی

فلزیاب حرفه ای با گارانتی

فلزیاب حرفه ای با گارانتی

همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب؛ مهم ترین و ضروری ترین ابزار هایی می باشند که باید در هر کاوشی وجود داشته باشند. برخی از افراد تصور تنها با خرید یک فلزیاب حرفه ای کار کاوش خود را به خوبی پیش خواهند برد. در صورتی که این موضوع به طور کلی غلط است. مسائل مهم و ضروری وجود دارد همانند ایجاد تسلط و آموزش و یادگیری نحوه استفاده از دستگاه فلزیاب و یادگیری عملکرد آن. در صورتی که بسیاری از کاوشگران بر این باورند که تنها با خرید یک فلزیاب و روشن کردن آن به اهداف خود دست خواهند یافت. موارد مهم دیگری نیز همانند ضمانت دستگاه وجود دارد. به طوری که خرید فلزیاب حرفه ای باید با گارانتی صورت پذیرد؛ در غیر این صورت کاوشگر ریسک بسیار بزرگی انجام خواهد داد.

چرا فلزیاب حرفه ای باید با گارانتی باشد ؟

در ابتدای کار باید بگوییم که؛ دستگاه های حرفه ای قطعا از کیفیت های بالاتری برخوردار می باشند. این موضوع را می توان از هزینه بسیار بیشتری که بابت این دستگاه ها نیز می کنیم؛ می توان فهمید. اما به طور کلی هر چیز با کیفیتی باید همراه با ضمانت و گارانتی باشد. همانطور که میبینید؛ حتی گران ترین خودرو های روز دنیا نیز؛ برای مواقع ضروری با بیمه همراه هستند. همان طور که می دانید؛ محیط کاوش در اغلب موارد در محیط های بیابانی و کوهستانی انجام می گیرد؛ که تنها این موضوع به خودی خود بیانگر نیاز به وجود گارانتی می باشد.

علاوه بر این موضوع؛ سیستم های فلزیاب ها دارای حساسیت های بسیار زیادی می باشند که ناگزیر دچار اختلالات زیادی خواهند شد. بر همین اساس وجود یک پشتیبان و ضمانت؛ می تواند بر این موضوع یک راهکار خوب و عالی باشد.

فلزیاب حرفه ای با گارانتی
فلزیاب حرفه ای با گارانتی

برخی از فلزیاب های حرفه ای ایرانی

از کجا فلزیاب بخریم؟

این سوال همواره در ذهن کاوشگران می باشد که از کجا می توان؛ یک دستگاه فلزیاب خوب و با کیفیت خریداری کرد. چگونه می توان به یک فروشنده اعتماد کرد و هزینه های زیادی را برای خرید یک فلزیاب با برند خاص صرف کرد. در نگاه اول باید بگوییم که نباید بیش از اندازه به مارک و برند دستگاه فلزیاب و یا گنج یابی که مورد نظر دارید توجه کنید. همانطور که به خوبی مشاهده می کنید که؛ اغلب کالا ها در کشور ما پس از چندی با کاهش کیفیت رو به رو می شوند. به همین دلیل تنها باید سابقه کمپانی مورد نظر را در نظر داشته باشید و به عملکرد دستگاه دقت کنید. چرا که تنها راه اثبات ادعای فروشنده و اطمینان از عملکرد دستگاه؛ تست آن و مشاهده عملکرد آن در یک محیط واقعی خواهد بود.

ویژگی های یک فلزیاب حرفه ای علاوه بر گارانتی چیست ؟

به طور قطع این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که یک فلزیاب خوب باید دارای چه قابلیت ها و ویژگی هایی باشد. هر چند شناخت یک دستگاه فلزیاب به طور کامل نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد؛ اما با آگاهی از برخی نکات می توان به یک خرید خوب نسبی رسید. با ما در ادامه همراه باشید تا تعدادی از مواردی که می تواند به شما عزیزان در خرید فلزیاب کمک کند؛ اشاره کنیم.

  • عمق کاوش فلزیاب باید بالای 3 متر باشد
  • دستگاه باید دارای حالت فقط طلا باشد
  • دستگاه باید دارای نشانگر عمق هدف باشد
  • نقطه زنی یکی از قابلیت های مهم در فلزیاب ها می باشد
  • سیستم شعاع زنی باید دارای عملکرد خوبی باشد
  • دستگاه باید دارای سیستم کاوش پالسی باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید