فلزیاب مکمل پیشرفته

فلزیاب مکمل پیشرفته

فلزیاب مکمل پیشرفته

فلزیاب های مکمل یکی از بهترین سیستم های موجود در بازار می باشد که نیاز هر کاوشگری را بر طرف می کند. فلزیاب های مکمل از چندین سیستم مختلف برای کاوش استفاده می کند و می توانید در هر مکانی با هر شرایط محیطی کاوش کنید. از فلزیاب مکمل برای کاوش در مناطقی که محل دقیق هدف مشخص نیست استفاده می شود. زیرا در چنین مناطقی اول باید از فلزیاب شعاع زن استفاده کرد تا محدوده کاوش مشخص شود و بعد با استفاده از فلزیاب نقطه زن محل دقیق هدف را تعیین کرد. همچنین نیز می توانید از فلزیاب مگنومتر برای اسکن زمین جهت تجزیه و تحلیل و بررسی بهتر نیز استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین فلزیاب مکمل پیشرفته موجود در بازار را معرفی کنیم.

معرفی فلزیاب مکمل پیشرفته :

در مورد اهمیت استفاده از فلزیاب های مکمل در گنج یابی توضیح دادیم ، حال چند مورد از بهترین دستگاه های بازار را که از قدرت و عملکرد بسیاری بالایی برخوردار هستند را معرفی خواهیم کرد. 

فلزیاب مکمل اشنایدر : 

فلزیاب Schneider یک دستگاه کاوش گنج و دفینه 5 کاره می باشد که توسط شرکت IKPV تولید شده است. این فلزیاب پیشرفته ترین دستگاه موجود در بازار داخلی می باشد. این دستگاه مکمل شامل فلزیاب موبایلی ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری است که توانایی شعاع زنی ، نقطه زنی ، یون یابی ، اسکن زمین با لایو اسکن و لایو ویدیو و همچنین قدرت تفکیک فلزات و عمق زنی بسیار خوبی دارد. 

فلزیاب مکمل پیشرفته
فلزیاب مکمل پیشرفته

برخی از قابلیت های اشنایدر :

  • عمق کاوش ۳۰ متر مفید با سیستم شعاع زن
  • شعاع کاوش ۲۰۰۰ متر 
  • ارائه عمق کاوش 10 متری با استفاده از سیستم پالسی
  • مجهز به ۱۶ سنسور مگنومتر قدرتمند و پیشرفته برای بالا بردن کیفیت تصاویر دریافتی
  • توانایی کشف و شناسایی تونل ، اتاقک و حفره های زیرزمینی حتی در صورت پر بودن
  • قابلیت اسکن و مشاهده تصاویر دریافتی با انواع گوشی های Android و iOS

فلزیاب مکمل هاکسن پلاس : 

فلزیاب مکمل پیشرفته
فلزیاب مکمل پیشرفته

فلزیاب هاکسن پلاس نیز یکی دیگر از محصولات IKPV می باشد که چندین عملکرد و کارایی را عرضه می کند. هاکسن پلاس نیز از سیستم های مگنومتر ، پالسی ، آنتن راداری بهره می برد.  هر یک از سیستم های کاری هاکسن پلاس برای هدف خاصی طراحی شده است و در انواع زمین ها دارای ثبات کاری بسیار بالایی می باشند. برای آشنایی بهتر و بیشتر با این دستگاه می توانید به صفحه مربوط به فلزیاب هاکسن پلاس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید