best-MD-For-Sell

فلزیاب پر فروش

فلزیاب پر فروش | پر فروش ترین گنج یاب | پر فروش ترین فلزیاب

راهکار موفقیت بیشتر واقعاً ساده است: کافی است بفهمیم که درخواست و انتظار مشتری از محصولات ما چیست. درست است که افراد دارای خصوصیات و علایق متفاوتی هستند و راضی کردن همه نه تنها بسیار مشکل بلکه کاملا غیر ممکن است اما هنگامی که ما محصولی را تولید میکنیم آن را برای هدفی خاص تولید میکنیم تا مشکل یا مانعی در یک امر خاص توسط آن مرتفع شود. تولید دستگاه فلزیاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای یک هدف خاص تولید میشود و ان نیز پیدا کردن انواع فلزات در عمق زمین جهت مصارف صنعتی و یا باستان شناسی و دفینه یابی است.

عوامل موثر در تبدیل یک دستگاه به فلزیاب پر فروش

در ادامه به بررسی برخی از عوامل دخیل در تبدیل یک دستگاه به فلزیاب پر فروش میپردازیم. اولین چیزی که به ذهن هر خریداری میرشد قیمت محصول است. قیمت را میتوان تعییین کننده ترین عامل در خرید هر محصولی دانست که میتواند بر روی دیگر عوامل تاثیر مستقیم بگذارد. همیشه قیمت پایین نشانه کیفیت کم نیست و بر عکس همیشه قیمت بالا نشان دهنده ی کیفیت بهتر نیست. بسیاری از ما مصداق هر دو مثال را در زندگی روزمره خود تجربه کرده ایم. در این بین میتوان برند ها را در زیر مجموعه قیمت بررسی کرد. بسیاری از ما محصولات شکست خورده و بی کیفیت را از برند های مشهور دیده ایم که چه بسا یک شرکت بی نام و کوچک محصولی را تولید کند که بسیار با کیفیت تر از محصول کمپانی های بزرگ فلزیابی باشد.

فلزیاب پر فروش
فلزیاب پر فروش

طراحی محصول از دیگر عوامل تبدیل یک دستگاه به فلزیاب پر فروش است. بعضا دیده میشود که شرکت هایی اقدام به تولید دستگاه فلزیاب میکنند و فارغ از کارایی و کیفیت مدارهای الکترونیکی ، طراحی بسیار ضعیفی دارند. همه ما میدانیم که چه قبول کنیم چه نکنیم شکل ظاهری دستگاه بسیار مهم است و دستگاه باید زیبایی داشته باشد اما این تنها یک جنبه کار است. علاوه بر زیبایی طراحی باید به گونه ای باشد که کاربرد آن بسیار راحت باشد و استفاده از دستگاه اپراتور را دچار مشکل نکند و دستگاه نباید دارای سایز بزرگ ، تعداد زیادی سیم و المان های بیمورد باشد که حمل و نقل و کاربرد ان را سخت کند.

عوامل موثر دیگر

کیفیت مدارهای الکترونیکی به کار رفته را میتوان تخصصی ترین دلیل دانست. هرچه یک دستگاه دارای قدرت و کیفیت بیشتری باشد اثر دیگر فاکتورها کم رنگ تر میشود. یک دستگاه فلزیاب حرفه ای باید دارای مدار های الکترونیکی اختصاصی و طراحی شده توسط کارشناسان الکترونیک باشد و پس از مدت زمان بسیار زیاد تست و تحقیق روانه بازار شود. متاسفانه مشاهده میشود که افراد خرید خود را از افرادی انجام میدهند که متعلق به هیچ شرکتی نیستند و دستگاه خود را با مدار های آماده و موجود در بازار ساخته اند که قدرت نفوذ بسیار پایین و قدرت تفکیک بسیار ناچیزی دارد و به صورت انفرادی اقدام به فروش میکنند و افراد با خرید از آنها از هیچ گارانتی و خدمات پس از فروشی بهره مند نمیشوند.

آپدیت سخت افراری و نرم افزاری ، گارانتی و خدمات پس از فروش میتوانند این اطمینان خاطر را به خریدار بدهند که بدون پشتیبانی رها نشده و از طرف شرکت تا مدت ها ساپورت میشوند.

بر اساس آنچه گفته شد 10 فلزیاب پر فروش بازار ایران را میتوان موارد زیر ذکر کرد :

  • RICHEL M-80
  • TACHAR T1
  • RICHEL-M-160
  • Ajm Imaging 
  • ANTARES 
  • Derak 116
  • MINI GPR
  •  Pv Imaging
  • LORENZ Z1

آدرس فروشگاه گنج یاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

تلفن تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید