فلزیاب DDSL6 FC

فلزیاب DDSL6 FC کمپانی Delta Pulse

فلزیاب DDSL6 FC کمپانی Delta Pulse

شرکت تولید فلزیاب Delta Pulse  کشور بلغارستان که در شهر وارنا واقع شده است با پانزده سال سابقه در تولید انواع دستگاه های فلزیاب شهرت بالایی دارد .  این کمپانی در زمینه ساخت ، طراحی و تولید انواع گنج یاب ها ، ها و طلایاب ها فعالیت دارد . این کمپانی تولید فلزیاب بلغارستانی بیشتر به خاطر تولید دستگاه های دوربرد شهرت بسزایی دارد و قابل اطمینان است.

فلزیاب DDSL6 FC

یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این کمپانی بلغارستانی فلزیاب DDSL6 FC است. این دستگاه فلزیاب دارای به روزترین سیستم ها و تکنولوژی های فلزیاب دنیاست. در این دستگاه سیستمی است که به شما امکان کاوش طلا ، نقره ، مس و الماس را به خوبی میدهد. با این تکنولوژی دستگاه شرایط منطقه هدف و خاک های آلوده اطلاً اهمیتی ندارد و فلزیاب DDSL6 FC به خوبی کار خود را انجام می دهد.

همچنین این امکان را به شما می دهد که به دنبال طلا و گنج های طبیعی باشید. بزرگترین خصوصیت این دستگاه امکان کاوش طلا و نقره یا عیارهای مختلف است که به وسیله سیستم و تکنولوژی جدیدی به نام  فیلتراسیون کوارتر است. این دستگاه که نیاز به تمرین و کاربری ویژه ای دارد باعث می شود با کسب تجربه بیشتر، در زمان کار کردن با دستگاه بتوانید یک تکه فلز با ارزش را در فاصله 3 کیلومتری کاوش کنید در حالی که در زمان قبل از تمرین ممکن است در فاصله کمتری بتوانید محل دقیق فلز را کاوش کنید.

فلزیاب DDSL6 FC
DDSL6 FC

گوشه ای خصوصیات بارز این فلزیاب

  • دارای به روزترین تکنولوژی و سیستم فلزیابی
  • دارای تکنولوژی سیستم فیلتراسیون کوارتر
  • داری دو نوع MOOD  دستی و اتوماتیک
  • شعاع کاوش تا 5000 متر
  • فلزیاب DDSL6 FC عمق کاوش تا 8 متر
  • دارای دو دسته آنتن جهت ردیابی
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر 15 ماه (مخصوص کشورهای خارج از تحریم)
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

برای اطلاع از نحوه خرید فلزیاب DDSL6 FC و دیگر های می توانید به کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب شیراز و فلزیاب قم تماس بگیرید و از کارشناسی مهندسین ما بهره مند شوید.

تلفن : 09917579030

همچنین می توانید جه اجاره فلزیاب و یا تعمیر فلزیاب ، تعویض فلزیاب و یا ارتقاء فلزیاب خود نیز با تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید