فلزیاب exp 6000 محصول کمپانی OKM

فلزیاب exp 6000 محصول کمپانی OKM

فلزیاب exp 6000 محصول کمپانی OKM

فلزیاب exp 6000 محصول کمپانی OKM  شامل دستگاه فلزیاب تصویری ۳D یکی از محصولات کمپانی OKM است که مناسب برای فلزیابی ، باستان شناسان، آینده نگر، جویندگان طلا و نقشه برداران زمین تشخیص است. این آشکارساز به طور کامل بی سیم است و می توان با یا صفحه نمایش لمسی، عینک ویدئو های آندروید و یا تبلت آندروید کنترل می شود.

این اولین اسکنر زمین ۳D در جهان است که با بهره گیری از جدید اختراع پروب تلسکوپی OKM است که می تواند ۵۰-۱۲۰ سانتی متر گسترش است رابط کاربری چند زبانه و اندازه گیری بی سیم بسیار منحصر به فرد اجازه می دهد پروب عملیات آسان است. درصد این سطح توسط این فلزیاب  با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر ۳D به تجزیه و تحلیل تصاویر اسکن گرافیکی برای شناسایی اشیاء و تعیین عمق و گنج یابی و ابعاد اهداف زیرزمینی مانند آثار باستانی، گنجینه های با ارزش و اقلام تاریخی است.

فلزیاب exp 6000
فلزیاب exp 6000

برنامه های کاربردی از دستگاه گنجیاب EXP 

دستگاه فلزیاب تصویری OKM EXP 6000 و ردیاب طلا یاب تصویری ۳D است که برای شکارچیان گنج، باستان شناسانی و طلایابی برای گنج یابی، وضعیت تاریخی، اشیاء فلزی گرانبها مانند طلا، نقره، مس و برنز ساختارهای غیر فلزی پنهان مانند باستان مقبره ها، غارها، دیوارها، پایه ها، مجسمه ها، اتاقها و قبور قرار مواد معدنی طلا طبیعی آثار ارزشمند و گنج از دست رفته مصنوعات میدان نبرد، شهرک تاریخی و پناهگاه باستان تمام قطعات از این ابزار برای اندازه گیری های ژئوفیزیکی بی سیم هستند. پروب اندازه گیری درصد این سطح دستگاه فلزیاب تصویری OKM EXP 6000 با استفاده از وای فای برای ایجاد یک اتصال بی سیم

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب اصفهان

جهت خرید طلایاب تصویری از نمایندگی فلزیاب تهران ، فلزیاب کرمانشاه یا فلزیاب کرمان با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

جهت خرید فلزیاب در شیراز با شماره 09917579030 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید