فلزیاب Makro

فلزیاب Makro ماکرو کشور ترکیه

فلزیاب Makro ماکرو ساخت کشور ترکیه

فلزیاب Makro ماکرو ساخت کشور ترکیه به عنوان یک کمپانی بین المللی اجرا کننده پروژه های بزرگ که فعالیت آن در زمینه ی ساخت و تولید انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب حرفه ای می باشد . این کمپانی با عملکرد عالی و صادرات به اکثر کشورهای دنیا در سال 1986 میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه آغاز به کار نمود و از همان روزهای آغاز کار موفق به ساخت و تولید انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب و گنج یابی شده است که در بین فلزیاب های دیگر بدون رقیب بوده و بعد از عرضه به بازار جهانی جزو بهترین فلزیاب ها بوده است.

فلزیاب Makro
فلزیاب Makro

معرفی فلزیاب Makro ماکرو کشور ترکیه

شرکت ماکرو ترکیه در زمینه تولید فلزیاب امنیتی ، فلزیاب تفریحی ، فلزیاب نظامی و … فعالیت دارد که حاصل این فعالیت ها تولید فلزیاب های بی همتایی است که مورد استقبال سازمان ها و ارگان های بزرگ جهان قرار گرفته است. این کمپانی در زمینه تولید انواع دستگاه های فلزیاب تصویری و ۳ بعدی بسیار عالی عمل کرده است. به کمک محصولات فلزیاب تصویری شرکت فلزیاب ماکرو Makro ترکیه قادر خواهید بود انواع دفینه ها , جواهرات , فلزات گرانبها و حتی تونل ها و غار ها را کشف و شناسایی نمایید.

دستگاه های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب ساخته شده توسط کمپانی فلزیاب Makro ماکرو ترکیه این روزها به بیش از صد کشور دنیا مانند بریتانیا , ایالات متحده , کشور های اتحادیه اروپا , ژاپن ، ایران و … صادر می شود تا همه مشتریان این کمپانی به آسانی به محصولات این شرکت دسترسی داشته باشند.

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب شیراز

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید