فلزیاب Minuteman

فلزیاب Minuteman تولید کمپانی Teknetics آمریکا

فلزیاب Minuteman تولید کمپانی Teknetics آمریکا

کمپانی Teknetics

شرکت Teknetics واقع در شهر El Paso ایالت تگزاس آمریکا یکی از خوش نام ترین و برترین تولید کنندگان دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در آمریکا و جهان میباشد. این شرکت زیر مجموعه کمپانی Bounty Hunter است و کارخود را در سال ۱۹۸۳ آغاز نمود و در سال ۱۹۸۹ جزء اولین تولید کنندگان فلزیاب در تگزاس شد. این کمپانی یکی از قدرتمند ترین شرکت فلزیاب آمریکایی به شمار میرود که توانسته دستگاه های بسیار پیشرفته و کارا به بازار ارائه دهد.

فلزیاب Minuteman
فلزیاب Minuteman

 فلزیاب Teknetics Minuteman

اگر از کاوشگران نو پا در عرصه فلزیابی و گنج یابی میباشید بهتر است برای شروع از دستگاه های مبتدی جهت کسب تجربه کافی در عرصه سکه یابی و دفینه یابی استفاده کنید.شما جهت این کار کار میبایست بجای استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته و گران قیمت، از فلزیاب هایی با رابط کاربری ساده استفاده نمود. فلزیاب Minuteman یکی از بهترین دستگاه های ممکن جهت افراد مبتدی بوده که مناسب جهت کاوش انواع سکه و جواهرات طراحی شده است. بدیهی است عمق کاوش فلزیاب های میان رده در حدود 1 متر میباشد پس از این گونه فلزیاب ها انتظار نمیرود که در تشخیص اتاقک و حفره های زیر زمین کمکی به اپراطور بدهد. فلزیاب Minuteman جزء فلزیاب ارزان قیمت محسوب شده که بهترین گزینه ممکن برای افراد مبتدی میباشد.

فلزیاب Teknetics Minuteman نیز از دسته فلزیاب هایی است که طراحی فوق العاده آن سبب شده به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شود. این فلزیاب با یک باطری 9 ولتی کار میکند که شارژدهی بیش از 25 ساعت به صورت کار مداوم  را تامین میکند. عملکرد این فلزیاب در زمین های آلوده بسیار خوب بوده و همانند یک فلزیاب حرفه ای عمل میکند و دارای درصد خطای بسیار پایینتری نسبت به رقبا میباشد. همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید پنل کنترل این دستگاه بسیار ساده طراحی شده است و خبری از دگمه ها و سوئیچ های زیاد و گمراه کننده نیست.

فلزیاب Minuteman
فلزیاب Minuteman

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید کلید PIN POINT بر روی پنل فلزیاب نقطه زن Minuteman وجود دارد که میتوان با فشار دادن این دکمه دستگاه را به راحتی به حالت نقطه زن تغییر حالت داد و از قابلیت نقطه زن آن استفاده کرد.

برخی از ویژگی های فلزیاب Minuteman

  • حساسیت و تفکیک قابل تنظیم در 99 سطح مختلف
  • کویل های 8 اینچی ضد آب
  • قابلیت کار با یک باطری 9 ولتی با بیش از 25 ساعت شارژدهی در هنگام کار مداوم
  • فرکانس کاری 7.81 کیلوهرتز
  • وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • طول قابل تنظیم از 92 تا 128 سانتی متر متناسب با قد اپراتور
  • طراحی ارگونومیک و ساخته شده از بهترین متریال های اولیه
  • قابلیت نقطه زنی با نمایشگر میزان عمق هدف

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتردر ارتباط با فلزیاب و مشاوره با متخصصین عرصه فلزیابی و کارشناسان باستان شناس شرکت IKPV ایران با شماره09917579030 تماس حاصل نمایید.

خرید و فروش طلایاب و گنج یاب تصویری در نمایندگی فلزیاب فارس 

اجاره دستگاه گنج یاب حرفه ای در نمایندگی فلزیاب شیراز 

تعمیر، تعویض و بروزرسانی فلزیاب های پالسی و بوقی

جهت مشاده فلزیاب همراه و فلزیاب جیبی اینجا را کلیک کنید

فلزیاب دستی
فلزیاب ایرانی

فقط کافیست  تلفن خود را بردارید و با مشاورین ما در ارتباط باشید تا خریدی با اطمینان را تجربه کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت گنجیاب و طلایاب های IKPV اینجا را کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید