فلزیاب Prospector محصول BOUNTY HUNTER

فلزیاب Prospector محصول BOUNTY HUNTER

فلزیاب Prospector محصول BOUNTY HUNTER آمریکا

کمپانی BOUNTY HUNTER آمریکا

کمپانی نام آشنای Bounty Hunter واقع در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین نقطه کشور امریکا قرار دارد. این شرکت سازنده دستگاههای و یکی از پیشروترین و نوآورترین شرکت ها در این عرصه است. این شرکت طیف وسیعی از فلزیاب ها و گنج یاب ها را برای کاربرد های مختلف از جمله فلزیاب های تفریحی، فلزیاب های پیشرفته، حفره یاب و معدن یاب و …را برای حرفه ای ها، مبتدی ها و مصارف صنعتی تولید میکند.

فلزیاب Prospector
فلزیاب Prospector

فلزیاب Prospector

فلزیاب Prospector فلزیابی است که در عین داشتن قیمتی رقابتی از امکانات حرفه ای نیز بهره می برد و یکی از بهترین گنج یاب های میان رده می باشد. فلزیاب های میان رده بیشتر مورد توجه کسانی قرار میگیرد که تازه وارد دنیای کاوش و جستجو در خاک شده اند.

فلزیاب های میان رده دسته از فلزیاب ها هستند که دارای قیمتی پایین بوده و برای افراد مبتدی و تازه وارد به عرصه فلزیابی مناسب هستند. خریدن فلزیاب های گران قیمت و حرفه ای برای اپراتوران آماتور اتلاف هزینه و وقت بوده و به همین دلیل شرکت های مختلف اقدام به تولید فلزیاب های میان رده و مبتدی میکنند.شرکت Bounty Hunter با تولید این دسته از فلزیاب ها توانسته در بین اپراتور ها به محبوبیت خاصی دست پیدا کند. فلزیاب Prospector فلزیاب ارزان است که در عین داشتن قیمتی رقابتی از امکانات حرفه ای نیز بهره میبرد.

 

برخی از ویژگی های فلزیاب Bounty Hunter Prospector 

  • بالانس اتوماتیک و دستی سطح زمین
  • 3 مد مختلف عملکرد
  • حساسیت و تفکیک قابل تنظیم
  • نشان گر میزان قدرت سیگنال
  • طراحی ارگونومیک و بسیار سبک
  • دارای مدارهای الکتریکی پیشرفته
  • همراه با گارانتی (محدود در کشورهای تحت پوشش

برخی از محصولات این کمپانی

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید