فلز یاب تصویری ارزان

فلز یاب تصویری ارزان

فلز یاب تصویری ارزان

فلز یاب های تصویری از مهم ترین دستگاه های فلزیاب می باشند که بر خلاف سایر دستگاه ها دارای قیمت های ارزان و کمی نمی باشند. این ابزار ها به دلیل توانایی ارائه تصاویر و قابلیت ها و ویژگی های مهمی که در کنار این قابلیت دارند؛ می توانند تا حد زیادی یاری رسان کاوشگران باشند. از مهم ترین استفاده هایی که می توان از این دستگاه ها در مقایسه با سایر فلزیاب ها داشت؛ توانایی کاوش در محیط های شلوغ و دارای املاح و موانع می باشد. چرا که این ابزار های قدرتمند به راحتی می توانند هر هدفی را با مکان دقیق قرار گیری آن به نمایش بگذارند. علاوه بر این یکی از مهم ترین استفاده هایی که این ابزار ها دارند؛ توانایی نمایان کردن موانع می باشد. کاوشگر با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانند بهترین مسیر را برای دستیابی به اهداف مشخص کنند.

فلز یاب تصویری ارزان
فلز یاب تصویری ارزان

برخی از بهترین فلز یاب های تصویری ارزان

  • فلزیاب MINI GPR,
  • فلزیاب RICHEL M-10,
  • فلزیاب DERAK 116,
  • فلزیاب MobiFuture,
  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب PV IMAGING,
  • فلزیاب ANTARES IMAGING,
  • فلزیاب RICHEL M-40

در میان دستگاه های بالا فلزیابی همانند فلزیاب AUR 370؛ یک دستگاه فلزیاب چند کاره یا فلزیاب مکمل می باشد که تصویر برداری تنها یکی از چند قابلیت ها و ویژگی هایی می باشد که این دستگاه دارد. دستگاه های مکمل برای افزایش کارایی و عملکرد دستگاه و در نهایت افزایش راندمان کاوش و افزایش موفقیت کاوشگر طراحی و ساخته می شوند.

آشنایی بیشتر با فلزیاب AUR 370

این دستگاه فلزیاب یک دستگاه چند منظوره می باشد که از سیستم های بوقی؛ آنتنی و تصویری ساخته شده است. این دستگاه فلزیاب به لطف سیستم آنتنی خود به راحتی می تواند تا عمق 8 متری و شعاع کاوش 700 متری را برای کاوشگر به ارمغان آورد. سیستم هایی نظیر حذف ذرات و املاح معدنی؛ قابلیت نقطه زنی دقیق؛ کیفیت بالای تصاویر؛ قابلیت لایو اسکن؛ سازگاری بالا با انواع زمین ها و اهداف و مواردی از این قبیل در مجموع از این دستگاه، یک فلزیاب حرفه ای ساخته است که عامل موفقیت بسیاری از کاوشگران بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

09917579030_09120043750

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید