قیمت دستگاه طلایاب تصویری

قیمت دستگاه طلایاب تصویری

قیمت دستگاه طلایاب تصویری یکی از موضوعات داغ این روزهای بازار فلزیابی می باشد که توسط کاوشگران در موتور جستجوی گوگل کنجکاوی شده است. به نظر شما دلیل ترند شدن این موضوع چی می باشد؟ اگر اپراتور خوبی باشید حتما با طلا یاب تصویری کارکرده اید. همان طور که می دانید این دستگاه ها به خاطر قابلیتی که دارند در بین کاوشگران بسیار محبوب شده اند. اگر بخواهیم واقع بینانه در مورد اسکنر های تصویری صبحت کنیم ، باید بگویم که یکی از بهترین سیستم هایی می باشند که تا حالا وارد بازار شده اند.

قیمت دستگاه طلایاب تصویری
قیمت دستگاه طلایاب تصویری

دستگاه طلا یاب تصویری :

به طور کلی سیستم های تصویری که در بازار وجود دارند ، به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول ، اسکنر مگنومتر است که از سنسور های مگنومتر استفاده می کنند. دسته دوم ، فلزیاب پالسی تصویری می باشد که سیگنال های دریافتی را به تصویری تبدیل می کنند و دسته سوم نیز سیستم های جی پی ار هستند که بیشتر کاربرد ژئوفیزیک دارند و که از تکنولوژی GPR بهره می برند. بهترین فلزیاب های تصویری که مناسب برای کاوش دفینه ، قبر و … باشند ، اسکنر مگنومتر است. گنج یاب تصویری زمانی کاربرد خودش را نشان می دهد که قادر نباشید با فلزیاب بوقی از وجود شی مطمئن شوید.

قیمت دستگاه طلایاب تصویری :

همان طور که می دانید قیمت دستگاه طلا یاب با توجه به قابلیت ها و کیفیت آن تعیین می شود. قیمت اسکنر های تصویری نیز بر اساس تعداد و کیفیت سنسور ها دارای رنج قیمتی مختلفی هستند. اگر به دنبال خرید یک اسکنر مگنومتر حرفه ای هستید ، پیشنهاد می کنم حتما به لیست قیمت فلزیاب های آی کا پی وی نگاهی بیندازید. طلا یاب های تصویری که توسط آی کا پی وی طراحی و تولید می شوند از بهترین کیفیت و قیمت برخوردار هستند و بر اساس رنج قیمتی از سنسور های آلمانی (سنسور FLC 100) ، روسی ، ترک در اسکنر های خود استفاده می کند.

برخی از اسکنر های تصویری IKPV :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید