Coils-Depth

لوپ فلزیاب و تاثیر آن در عمق قابل دسترس

لوپ فلزیاب و تاثیر آن در عمق قابل دسترس

یکی از مهمترین بخش های یک دستگاه فلزیاب کویل فلزیاب است که با نام های دیگر همچون لوپ یا سیم پیچ فلزیاب نیز شناخته میشود. این قطعه مهمترین قطعه دستگاه در سنس فلزات است. هرچه سایز لوپ بزرگتر باشد میتواند تا فلزات را در عمق بیشتری پیدا کند. تکنولوژی به کار رفته در ساخت لوپ فلزیاب نیز در عمق قابل دسترس تاثیر مستقیم دارد. شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به طراحی و تولید کویل فلزیاب میکنند و در خرید آن باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. مهمترین عامل در انتخاب کویل فلزیاب سازگاری آن با دستگاه شماست. توجه داشته باشید که نمیتوانید از کویل هایی که برای فلزیاب های پالسی ساخته شده اند روی فلزیاب های VLF استفاده کنید.

لوپ فلزیاب
لوپ فلزیاب

خرید لوپ فلزیاب

خرید کویل فلزیاب از افراد غیر متخصص علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه فلزیاب شما میتواند باعث دریافت سیگنال های خطا و اشتباه شود و شما را در پیدا کردن اهداف با مشکل روبرو کند. طراحی و ساخت این سیم پیچ ها امری تخصصی بوده و باید توسط دستگاههای مختص این کار و توسط افراد دارای تجربه و تخصص انجام شود. شرکت IKPV تنها تولید کننده لوپ فلزیاب استاندارد در داخل ایران است که طراحی این سیم پیچ ها بر اساس نوع خاک ایران انجام میشود و بر روی انواع دستگاهها تست میشود  و دارای راندمان و دقتی بسیار بیشتر از محصولات خارجی مشابه است. کویل های تولیدی در انواع سایز موجود بوده و به سراسر ایران ارسال میشود.

کویل های فلزیاب دارای پیکربندی های متفاوتی است از جمله

  • Concentric
  • Mono
  • Imaging
  • Double-D
  • 2Box

همچنین کویل گنج یاب دارای سایز های مختلفی است که به سه دسته کلی کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم میشود. برای شناخت و انتخاب بهترین و مناسب ترین کویل برای دستگاه شما ، کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

آدرس فروشگاه کویل فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید