مقایسه فلزیاب فیوچر با فلزیاب کوماتسو | FUTURE i 160

مقایسه فلزیاب فیوچر | FUTURE i 160

فلزیاب FUTURE i 160

شرکت OKM آلمان در سال 2002 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال های آغاز فعالیت مهندسین و متخصصین این شرکت موفق به ساخت دستگاههایی شدند که همه گان را به تعجب واداشت و موجب به وجود آمدن تغییر و تحول در زمینه فلزیاب و کار فلزیابی شد. در بررسی موضوع امروز مقایسه فلزیاب فیوچر با فلزیاب کوماتسو می توان گفت یکی از برترین دستگاه های شرکت OKM فلزیاب فیوچر ای 160 | FUTURE i 160 می باشد که از کارایی بسیار بالایی برخور دار است در این مطلب قصد داریم این دستگاه را با دستگاه مشابه ایرانی مقایسه کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه فلزیاب فیوچر | FUTURE i 160
مقایسه فلزیاب فیوچر | FUTURE i 160

مقایسه فلزیاب فیوچر با فلزیاب کوماتسو 

فلزیاب کوماتسو محصول کمپانی فلزیاب IKPV می باشد این دستگاه فلزیاب دارای قدرتی بسیار بالا می باشد که میتوان آن را رقیب جدیدی برای FUTURE i 160 خواند کمپانی IKPV همواره سعی داشته تا محصولات خود را با بهترین کیفیت مونتاژ نماید.دستگاه فلزیاب کوماتسو | KOMATSU قادر است با 16 سنسور مگنومتر  آلمانی تصاویر فوق العاده باکیفیتی را از سطح زمین به کاربر نشان دهد این دستگاه علاوه بر قدرت لایو اسکن به شما امکان می دهد تصاویر گرفته شده از سطح زمین را ذخیره و بعدا مورد برسی قرار دهید. رابط کاربری این دستگاه همان رابط کاربری دستگاه فیوچر ای 160 آلمانی میباشد این دستگاه علی رغم این همه امکانات از 1 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشد.

 

 اگر قصد خرید فلزیاب FUTURE i 160 فیوچر را دارید ما به شما فلزیاب کوماتسو را پیشنهاد میکنیم زیرا این فلزیاب دارای فدرت بسیار بالاتری میباشد و از قیمت بسیار کمتری برخوردار است.

 جهت مشاوره و خرید فلزیاب KOMATSU میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سولات شما عزیزان هستند.

 تلفن تماس :09917579030

برخی از محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید