نماد خرگوش در دفینه یابی

نماد خرگوش در دفینه یابی

نماد خرگوش در دفینه یابی

خَرگوش پستانداری است گیاه‌خوار، از تیره خرگوشان و دارای اندامی شبیه به گربه و گوش‌های دراز و لب‌های شکافدار. دست‌های خرگوش از پاهایش کوتاهتر است؛ و بسیار تند حرکت می‌کند، و دارای انواع مختلف است. در حدود ۶ تا ۸ بچه به دنیا می‌آورد. در هنگام زمستان به دلیل داشتن پوست سفید پیدا کردن او در برف دشوار است. تغییر رنگ پوست این حیوان مربوط به (ویژگی‌های حیات) است و یعنی در زمستان سفید شدن پوست این جانور را می‌توان سازش با محیط ویژگی‌های حیات دانست.

نماد خرگوش در دفینه یابی
نماد خرگوش در دفینه یابی

نماد خرگوش در دفینه یابی

یکی از نماد هایی که در دفینه یابی همراه با دفینه بوده و به تعداد زیاد هم یافت می شود ، نماد خرگوش در دفینه یابی و گنج یابی است. این نماد بیانگر وجود کانال یا تونل زیر زمینی است بنابراین اگر هنگام این نماد را مشاهده کردید به دنبال ورودی حفره یا تونل باشید. تونل یا حفره های زیر زمین را که پیدا کردید ممکن است همراه با آب باشد. اما طبق تجربه کاوشگران انتهای این تونل ها باید به وررودی یک قعله متصل باشد.

مفهوم نماد خرگوش

وجود جوغن همراه این نماد نشان دهنده وجود قبر می باشد. نماد خرگوش بیشتر اوقات با تله همراه بوده و باید هنگام کاوش مراقب خود باشید. هنگام کاوش باید به نکته های زیادی توجه کنید مثلا نحوه ایستادن خرگوش بسیار مهم می باشد که در ادامه چند مورد از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. نکته ای که باید در اینجا به ان اشاره کنم این است که بیشتر نماد ها در دفینه یابی خرافاتی بیش نیستند. ولی تعداد اندکی از این نماد ها با ارزش هستند.

  • اگر نماد خرگوش در حال دویدن به نظر می رسد در مقابل خرگوش قلعه ای وجود دارد که مسافت آن بسیار طولانی است.
  • اگر علامت خرگوش در حال ایستاده به نظر برسد احتمال زیاد درپوش گنج است و باید با احتیاط مورد بررسی قرار گیرد.

مشاهده آثار و نشانه بیشتر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ، ، ، ، آنتن راداری ، ، می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید