نماد قیچی در گنج یابی

نماد قیچی در گنج یابی و علامت انبر در دفینه یابی

نماد قیچی در گنج یابی

قِیچی ابزاری است که به وسیله آن پارچه، کاغذ، مو و اشیاء دیگر را می‌برند و دارای دو شاخه بُرنده‌است که از وسط به یکدیگر وصل شده‌اند، قیچی معمولاً ابزاری آهنین و مرکب از دو تیغه برنده که به واسطه میخ یا پیچی آن دوتیغه روی هم قرار می‌گیرند و هر چیز جامدی را به کمک آن می‌برند.

نماد قیچی در گنج یابی
نماد قیچی در گنج یابی

تفسیر نماد قیچی در گنج یابی

علامت قیچی نشان دهنده دو راه است که به هم می رسند. این دو راه می تواند دو آب روان یا دو دره باشد که به هم وصل می شوند.نماد قیچی قسمتی که این دو راه به هم برخورد می کنند را با دقت بررسی نمایید، در آنجا به دنبال درب ورودی یک راهرو باشید که به چند اتاق منتهی خواهد شد. در جلوی درب ورودی راهرو چند تخته سنگ یا سنگچین قطور قرار دارد که معمولاً با ملات ساروج محکم می گردد.توجه داشته باشید که امکان وجود تله وجود دارد.

اگر نماد قیچی یک طرفش شکسته شده باشد یا کوتاه تر باشد نشان از محل تلاقی سه راه است. معمولاً دفینه درست در محل تلاقی می باشد و باید با دقت بررسی شود. علامت انبر نیز معنی قیچی را می دهد.

آشنایی با آثار و نشانه های بیشتر

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید