نمایندگی فلزیاب تهران

نمایندگی فلزیاب تهران و تمامی نمایندگان فلزیاب تهرانپارس

با سلام خدمت تمام علاقه مندان حوزه فلزیابی در ایران به خصوص دوستداران این حوزه در تهران بزرگ. یکی از دغدغه های اصلی در شهر های قدیمی و بزرگ در ایران، وجود نمایندگی های معتبر برای فروش اجناس با کیفیت و اصلی است. که بتوان از خدمات پس از فروش و ضمانت های آن بهره برد.

انواع فلزیاب

دستگاه فلزیاب یک دستگاه الکترونیکی است. که مانند سایر دستگاه های الکترونیکی می تواند از کیفیت های گوناگون و کارایی های متفاوت بهره ببرد. برای مثال فلزیاب های VLF فلزیاب های PL یا پالسی، فلزیاب های آنتنی فلزیاب های تصویری و غیرهدر صورتی که در منطقه شمال کشور و پایتخت هستید. با ما همراه باشید تا بیشتر با دستگاه هایی آشنا شوید. که در ایران کارایی دارند. و  معتبرترین نمایندگی فلزیاب در این منطقه را به شما معرفی کنیم.

کمپانی آی کا پی وی

بیشتر از دو دهه پیش نمایندگی تولید و فروش دستگاه های فلزیاب آی کا پی وی شروع به کار کرد. این کمپانی از همان ابتدا، سیاست های خودش را بر اساس تولید ارزان قیمت و با کیفیت جهانی قرار داد. بر اساس همین، از مهندسین نخبه ایرانی و دانش روز دنیا بهره برد. و یکی از اولین شرکت های دانش بنیاد را تأسیس نمود.

در ابتدا، موانع زیادی بر سر راه تولید فلزیاب در ایران بود. اما کم کم با همت متخصصین موانع کم رنگ تر و موفقیت نزدیکتر شد. چرا که ایران بر اساس اقلیم آب و هوایی بسیار متنوع است. ساختار فلزیاب هایی هم که در ایران کارایی دارند بسیار متفاوت با نمونه های جهانی است.

در حقیقت ما در ایران نیاز به دستگاه های فلزیابی داریم که توانایی گنج یابی و طلایابی دارند. و می توانند در شرایط مختلف به صورت یکسان عمل کنند.این کار با صبر، سرمایه گذاری و ارتقای توانایی فنی میسر شد. و امروزه ما در شرایطی هستیم که می توانیم دستگاه های فلزیاب حرفه ای با قابلیت گنج یابی و طلایابی را تولید کنیم.

البته این بخشی از مزایایی بود که باید به بازار ارائه می شد. و برای متفاوت بودن و بهترین بودن ما باید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کردیم. یکی از نقص های فلزیاب های خارجی که در ایران به فروش می رسید از ابتدا این بود که این فلزیاب ها خدمات پس از فروش و ضمانت نداشتند و در صورت خرابی، هیچ راهی برای کارایی مجدد آنها نداشتیم.

نمایندگی فلزیاب تهران

کمپانی آی کا پی وی برای رسیدن به بهترین جایگاه در میان علاقه مندان به این حوزه، تمام محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش به همراه تست و آموزش رایگاه ارائه می کند. اما این خدمات برای اولین بار در ایران به صورت حضوری و غیر حضوری به بازار ارائه گردید.

آی کا پی وی در حال حاضر در تمام ایران به صورت غیر حضوری فعال است و در دو شهر بزرگ تهران و شیراز، نمایندگی های حضوری این کمپانی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کنند. علاقه مندانی که در تهران و شمال کشور حضور دارند می توانند به راحتی به نمایندگی های آی کا پی وی در تهران مراجعه کنند و غیر از تنوع انتخاب از خدمات آموزش حضوری و تست رایگان هم بهره ببرند.

نتیجه گیری

ما هرگز به کسی توصیه نمیکنیم که حتمأ فلزیاب های کمپانی آی کا پی وی را خریداری کنند اما توصیه می کنیم اگر در تهران و به خصوص تهرانپارس حضور دارید به دفتر ما سر بزنید و از ابعاد فنی و قیمت ها و خدمات ما آگاه شوید و بعد تصمیم بگیرید چون ما از کیفیت محصولات و خدمات خود اطمینان داریم و امیدواریم که بتوانیم شما را با همین خدمات، یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنیم.

برای خرید فلزیاب و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های شرکت IKPV تماس حاصل فرمایید 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید