گارانتی فلزیاب ارزان

گارانتی فلزیاب ارزان

گارانتی فلزیاب ارزان

فلزیاب ها دستگاه هایی کاربردی و حرفه ای در گنج یابی می باشند که با قابلیت ها و سیستم های مختلفی طراحی می شوند. قابلیت های مختلف همچنین متریال مختلفی که در ساخت این دستگاه ها بکار گرفته می شوند؛ باعث به وجود آمدن اختلاف قیمت میان انواع مختلف می شود. این دستگاه ها دارای سیستم هایی با حساسیت های بسیار بالا می باشند که به دلیل ماهیت آنها؛ در اغلب موارد با گارانتی نیز ارائه می شوند. همان طور که می توان حدس زد این ابزار ها دارای قیمت های بالایی می باشند و به طور حتم برای خرید یک فلزیاب ارزان با گارانتی نیز باید بهای بیشتری پرداخت. غالبا فلز یاب های ارزان قیمت با گارانتی و ضمانت ارائه نمی شوند؛ به همین دلیل خرید و استفاده از دستگاه های ارزان قیمت به طور کلی به صورت یک اشتباه جا افتاده است.

فلز یاب ارزان
فلز یاب ارزان

گارانتی فلزیاب ارزان

در قدم اول ابتدا باید بدانید که به چه دلیل استفاده از یک دستگاه فلزیاب با گارانتی دارای ضرورت می باشد. همان طور که در بالا به طور خلاصه اشاره کردیم این ابزار ها دارای حساسیت های بسیار بالایی می باشند.

به دلیل محیط سخت کاوش ها؛ این ابزار ها در معرض خطر زیادی از نظر ایرادات و خرابی های فیزیکی و سیستمی می باشند. در اغلب موارد با ضربات و حتی گاها با گرد و خاک؛ برد این دستگاه ها دچار ایراد های اساسی و جدی می شوند.

لذا با در نظر داشتن این موضوع می توان به خوبی درک کرد که چرا باید این دستگاه ها باید دارای ضمانت نامه معتبر باشند. چرا که با قیمت های گزافی که این دستگاه ها دارند؛ حتی خرید بار اول نیز برای بسیاری از کاوشگران با سختی های زیادی رو به رو می باشد ؛ در این صورت هزینه های تعویض و یا تعمیر برای بسیاری از اپراتور ها غیر ممکن خواهد بود. به همین دلیل؛ در صورت خرید یک فلزیاب دارای گارانتی و ضمانت؛ به راحتی می توان در مواقع لازم؛ از آنها استفاده کرد. اما به دلیل عدم گارانتی فلزیاب های ارزان قیمت؛ این دستگاه ها دارای طرفداران اندکی می باشند؛ چرا که غالبا این دستگاه ها دارای کیفیت لازم نمی باشند؛ به همین دلیل ارائه گارانتی برای آنها کاری غیر عاقلانه از سوی فروشندگان خواهد بود.

فلز یاب ارزان
فلز یاب ارزان

برخی از دستگاه های ارزان قیمت با ضمانت

اما موضوعات مطرح شده بالا در رابطه با تمامی محصولات و تمامی فروشندگان صدق نخواهد کرد. در اندک مواردی می توان دستگاه های ارزان قیمت را نیز با کیفیت بالا تهیه و خریداری کرد؛ که به دلیل کیفیت لازم؛ آنها با گارانتی نیز ارائه می گردند.

  • فلزیاب AJM BUGLE,
  • فلزیاب ZICCO X1,
  • فلزیاب DERAK 110,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب AUR 370

نکته :

حتما در نظر داشته باشید که  قبل از خرید فلزیاب حتما مشاوره بگیرید. دریافت مشاوره و راهنمایی در برخی موارد با سابقه شما مرتبط نخواهد بود و همواره تصمیم چند نفره از تصمیمات یک نفره برتر و بهتر خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از معتبر ترین کمپانی تولید و فروش فلزیاب؛ با شماره های موجود در این مقاله با ما مرتبط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید