گنج یاب آنتنی

گنج یاب آنتنی

گنج یاب آنتنی

با سلام به شما بازدید کنندگان و کاوشگران محترم. در این مقاله می‌ خواهیم راجع به گنج یاب آنتنی با شما صحبت کنیم. همانطور که می ‌دانید دستگاه‌ های فلزیاب دارای انواع مختلف زیادی می باشند. کاربرد فلزیاب ها با دیگری متفاوت بوده و دارای قابلیت های مختلفی نیز می باشند. یکی از انواع گنج یاب ها که با استفاده از آن؛ دستیابی به راه های بالا و رسیدن به اهداف مورد نظر بسیار راحتتر خواهد بود؛ گنج یاب های آنتنی می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به این دستگاه ها با شما صحبت کنیم.

گنج یاب آنتنی
گنج یاب آنتنی

گنجیاب آنتنی چیست ؟

کاربرد این دستگاه ها؛ در دستیابی به عنوان های بالا و مشخص کردن مکان دقیق اهداف می باشند. از این سیستم معمولاً به صورت مکمل در کنار فلزیاب های اصلی استفاده می شود. البته در صورت استفاده از فلزیاب مکمل می ‌توانید این سیستم را در کنار سایر سیستم های مورد نیاز خود در در قالب یک دستگاه؛ از آن استفاده کنید. فلزیاب هایی نیز وجود دارند که آنتنی بوده و صرفاً برای نقطه زنی استفاده می شوند.

سیستم معمولاً زمانی به کار گرفته می ‌شود که کاوشگر مکان هدف خود را می ‌دانند اما از نقطه دقیق آن بی اطلاع می باشد. کاوشگر می ‌تواند در این صورت با استفاده از یک دستگاه آنتنی؛ مساحت های کوچکی را همانند ۱۰ متر مربع را به راحتی کاهش کرده و نقطه دقیق هدف خود را مشخص کند.

برخی از قوی ترین سیستم های آنتن راداری

  • فلزیاب TACHAR T8,
  • فلزیاب AJM 13300,
  • فلزیاب DERAK 110,
  • فلزیاب AJM IMAGING,
  • فلزیاب AUR 370 PLUS

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بصورت شبانه روزی کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای خرید انواع فلزیاب اصل با گارانتی و همچنین تعمیر دستگاه فلزیاب خارجی و ایرانی و دریافت مشاوره جهت خرید انواع سیستم و آموزش رایگان با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس : 09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید