american-metal-detectors

گنج یاب امریکایی اصل با ضمانت نامه

گنج یاب امریکایی اصل با ضمانت نامه

کشور آمریکا با داشتن کمپانی های بزرگی همچون گرت، وایتس، فیشر و … بزرگترین تولید کننده گنج یاب و فلزیاب در جهان است. دستگاه های تولیدی این کشور به داشتن جنس مرغوب و دقت بالا مشهور هستند اما به دلیل وجود موانع قانونی، فلزیاب های تولیدی کمپانی های امریکایی در ایران به ندرت یافت شده و به دلیل استقبال بالا از آنها؛  مدل های تقلبی آنها نیز در بازار به وفور یافت می شود.

بیشتر گنج های امریکایی از سیستم VLF استفاده می کنند و دارای عمق کاوش پایین تری نسبت به سیستم های پالسی هستند اما در عوض از تفکیک بهتری برخوردار می باشند. از جمله عواملی که باعث افزایش قیمت این دستگاهها در ایران می‌شود می‌توان به نوسانات ارزی، موانع قانونی برای واردات و تحریم‌های بین‌المللی اشاره کرد.

گنج یاب امریکایی اصل
گنج یاب امریکایی

شرکت های تولید کننده گنج یاب امریکایی در ایران دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش نیستند. و به همین دلیل تعمیر فلزیاب های ساخت امریکا و تامین قطعات آنها نسبتاً دشوار است. از مزایای گنج یاب امریکایی نسبت به مدل های مشابه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت پایین تر
  • تفکیک فلز بهتر و دقیق تر
  • عمق کاوش قابل اعتماد
  • استفاده از بروزترین تکنولوژی ها
  • کیفیت و کارایی بالا
  • طراحی های ارگونومیک با وزن استاندارد

فروش گنج یاب آمریکایی :

اگر از کاوشگران حرفه ای هستید و به دنبال فلزیاب آمریکایی اصل برای کاوش هستید که دارای ضمانت و گارانتی معتبر باشد می توانید با کارشناسان فروش ما در نمایندگی فروش شیراز و تهران تماس گرفته تا شما را جهت خرید فلزیاب های برند های معتبر آمریکایی راهنمایی کنند. شرکت IKPV محصولات کمپانی های معتبر خارجی را با ضمانت و گارانتی معتبر در سراسر ایران به فروش می رساند. این شرکت همچنین تولید کننده فلزیاب پالسی ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب آنتن راداری ، گنج یاب تصویری با بهترین کیفیت و کارایی در ایران می باشد. برای مشاهده لیست قیمت و محصولات این شرکت می توانید اینجا کلیک کنید.

 

آدرس مرکز فروش : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید