گنج یاب اورجینال

گنج یاب اورجینال

گنج یاب اورجینال

با سلام به شما عزیزان و همراهان وب سایت کبری فایندر یک. در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان نحوه خرید گنج یاب اورجینال را بیان کرده و با معرفی یکی از برترین دستگاه های فلزیاب ایرانی؛ موجبات موفقیت شما عزیزان را فراهم آوریم.

گنج یاب اورجینال
گنج یاب اورجینال

دستگاه های گنج یاب و طلایاب ها و تمامی دستگاه های هم خانواده؛ دارای حساسیت های بالایی می باشند. این دستگاه ها با استفاده از نویز های زیادی که از بین زمین؛ مواد معدنی؛ املاح و اهداف مختلف ساطع می گردد؛ باید به دنبال اهداف خود رفته و با کنترل کردن و یا فیلتر کردن این نویز ها؛ اهداف خود را ردیابی کنند. از این رو باید حتما متریال اولیه آنها از بالاترین کیفیت ممکن و سیستم کاوش آن ها از قوی ترین ها و سازگار ترین ها باشد. از این رو باید از برترین کیفیت های ممکن که تنها در دستگاه های فلزیاب اصل وجود دارد؛ استفاده شود.

گنج یاب اورجینال ایرانی

دستگاه گنج یابی که در این بخش تصمیم داریم به شما عزیزان معرفی کنیم؛ فلزیاب و طلایاب ایرانی AJM IMAGING می باشد. این دستگاه یکی از برترین فلزیاب های ایرانی تصویری می باشد که؛ با استفاده از قوی ترین سنسور تصویر برداری یعنی سنسور مگنومتر اقدام به تصویر برداری می کند. از این رو تصاویر خروجی این دستگاه؛ فوق العاده با کیفیت و دقیق می باشد. کاوشگرانی که از این دستگاه برای ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ می توان به طور قطع گفت که تمامی آنها موفق در دستیابی به اهداف خود بوده اند. علت موفقیت آنها نیز کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده این دستگاه گنج یاب در هر شرایط سختی می باشد.

با برخی از قابلیت های این دستگاه آشنا شوید :

  • توانایی بالا در عمق زنی و عمق کاوش بالا
  • قدرت بالا در تفکیک انواع فلزات به روش های مختلف
  • سیستم فیلتر نویز و املاح معدنی حرفه ای
  • نمایش تصاویر واضح بواسطه سنسور مگنومتر
  • انتقال دیتا با سیستم وایرلس
  • باتری قوی با ظرفیت بالا

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید