گنج یاب GOLD LABOR AU 79

گنج یاب GOLD LABOR AU 79 محصول OKM

گنج یاب GOLD LABOR AU 79

معرفی گنج یاب GOLD LABOR AU 79 :

کمپانی او کا ام یکی از برترین تولید کنندگان فلزیاب و گنج یاب در جهان می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاوشگران برخوردار می باشد. این شرکت آلمانی دستگاه های باکیفیتی را با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید می کند و بازار جهانی عرضه می کند. دستگاه GOLD LABOR  نیز یکی از دستگاه های این شرکت است که برای کشف طلا و سکه طراحی شده است.

گنج یاب GOLD LABOR AU 79
گنج یاب GOLD LABOR AU 79

استفاده از این گنج یاب به کاوشگران کمک می کند تا مکان های معقولی را برای کشف طلا پیدا کنند و به این ترتیب امکان تفکیک طلا و مواد معدنی را می دهد. با این دستگاه می توانید اطلاعات بسیار خوبی در مورد میزان طلای موجود درخاک را بدست آورید. همچنین می توانید مقداری از خاک را در لیوان مخصوص دستگاه ریخته و میزان طلای خاک را اندازه گیری کنید. این کار را با چند نمونه تکرار کنید تا بدانید که آیا ارزش شروع کاوش را دارد یا خیر.

مراحل کار با این گنج یاب :

ابتدا دستگاه خود را روشن کنید. اگر هنوز لیوان اندازه گیری پس از اندازه گیری قبلی تمیز نشده است ، ابتدا باید آن را تمیز کنید. هر ذره طلایی که در لیوان اندازه گیری بچسبد ، اندازه گیری طلا را تحریف می کند. نمونه خاک خود را درون فنجان اندازه گیری قرار داده و مواد فرومغناطیسی موجود را حذف کنید. از این رو یکی از پوشش های فنجان اندازه گیری دارای آهنربایی تعبیه شده برای نگه داشتن ذرات مغناطیسی است که در نمونه خاک شما موجود است. با چند دفعه تکان دادن فنجان اندازه گیری می توانید نتیجه نهایی در محاسبه میزان طلا را مشاهده کنید. کویل مارپیچ دو هسته ای وظیفه تشخیص طلا و محاسبه نهایی را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید