بهترین فلزیاب تصویری

بهترین فلزیاب تصویری موجود در ایران و جهان

بهترین فلزیاب تصویری موجود در ایران و جهان

اپراتورهای فلزیاب و کاوشگران دفینه همیشه در جستجوی بهترین دستگاه فلزیاب برای بهتر نتیجه گرفتن هستند و اکثر اپراتورها هم می دانند که یکی از بهترین سیستم های فلزیاب، سیستم فلزیاب تصویری می باشد. فلزیاب تصویری به چه نوع سیستمی گفته می شود .

دستگاه فلزیاب تصویری یا اسکن سه بعدی یک فلزیاب است که در کار خود به فناوری اسکن زمین سه بعدی با استفاده از یک پراب که شامل مدارهای الکترونیکی ، سنسورها و دیگر اجزای مختلف است، وابسته است، وظیفه فلزیاب های تصویری اندازه گیری تغییرات میدان مغناطیسی و ثبت مقادیر در هر نقطه اسکن است. 

کاربرد فلزیاب تصویری :

در مقایسه با انواع مختلف فلزیاب‌ها، طلایاب‌ های تصویری از نظر نتایج دقیق‌ترین هستند و کاوشگر را قادر می‌سازند تا به اعماق بسیار زیادی دست یابد که در برخی دستگاه‌ها تا 25 متر یا بیشتر می‌رسد. این دستگاه ها همچنین به دلیل تنوع و تعدد کاربردهایشان، از یافتن گنجینه های طلا، بررسی در میدان های نبرد تاریخی در جستجوی سلاح های باستانی، به عنوان مثال، جستجوی آثار باستانی مختلف، بررسی زمین شناسی و کشف مواد معدنی مختلف، متمایز هستند.

گنج یاب تصویری دستگاه‌ مناسبی برای جستجوگران حرفه‌ای، گنج یاب‌های متخصص و باستان‌شناسان یا علاقه‌مندان به آثار باستانی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. که در آن نتایج اسکن زمین به صورت سه بعدی چند رنگی نشان داده می شود
فرم گرافیکی نشان دهنده ترکیب اشیاء و دفن ها در داخل زمین اسکن شده، با مفاهیم رنگی مربوط به نوع هدف مدفون شده است، به عنوان مثال، رنگ زرد نشان دهنده فلز است، آبی حفره ای مانند تونل …

بهترین فلزیاب تصویری
بهترین فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری برای کاوش :

بیشتر افرادی که تا کنون دستگاه فلزیاب ندیده اند و یا با آن کار نکرده اند گمان می کنند که این دستگاه، دستگاهی است که آن را روی زمین قرار می دهند و بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد که این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است. ولی باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است و سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد.

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آورن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما با دستگاه فلزیاب نمی توانییم دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم و اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. مانند دستگاه MRI که دور بیمار می چرخد و یک اسکن کلیی از همه ابعاد به ما می دهند.

اما در دستگاه های فلزیاب تصویری چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود ما می توانییم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای 3 بعدی معروف شده اند.

اما بهترین فلزیاب تصویری کدام مدل است

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر پیشرفته هستند و می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش زیدی داشته باشند از بهترین فلزیاب تصویری می باشند. هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند. این روزها در بازار فروش فلزیاب دیده شده است که سنسورها به شکل تکی نیز فروخته می شوند.

به دلیل آشوب در بازار فلزیاب افراد کلاهبردار در بازار فلزیاب و فضای مجازی به دنبال فروش فلزیاب جعلی هستند و این سنسورها را خریداری کرده و با یک درایور دست ساز به فروش می رسانند که باید گفت خرید این نوع دستگاه های فلزیاب تقلبی برای کاوش کاملا کار اشتباه می باشد.

برای خرید فلزیاب تصویری حتما باید از مشاوران حرفه ای شرکت فلزیاب IKPV که دارای سال ها تجربه در این امر هستند با شماره 09120043750 تماس بگیرید تا از بهترین تکنولوژی ها برخوردار باشید.

برخی از سیستم های تصویری شرکت IKPV:

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب شیراز

گنج یاب تصویری در نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب مشهد و فلزیاب یزد موجود می باشد.

جهت خرید طلایاب تصویری از نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب کرمانشاه یا فلزیاب کرمان با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید